Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Utrzymanie nawierzchni, poboczy i naprawa urządzeń odwadniających oraz oznakowania dróg powiatowych
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego "Utrzymanie nawierzchni, poboczy i naprawa urządzeń odwadniających oraz oznakowania dróg powiatowych na terenie gmin: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa"
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w którym wpłynęły 2 oferty Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcia:
- Zamawiający odrzuca ofertę nr 2 Wykonawcy Roboty Drogowe, Usługi Transportowe i Budowlane mgr inż. Czesław Kapusta, ul. Szczecińska 6/1 74-100 Gryfino na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) tj. treść oferty nie odpowiada treści SIWZ oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6) tj. oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- Zamawiający wybiera ofertę nr 1 Wykonawcy Przedsiębiorstwo Budowlane ISOBAU POLSKA, Jarosław Stacherzak, 70-391 Szczecin, ul. Ojca Beyzyma 7/15, z oferowaną ceną w wysokości 198.902,70 zł brutto
Kryterium oceny ofert: 100 % - cena
Utrzymanie nawierzchni, poboczy i naprawa urządzeń odwadniających oraz oznakowania dróg powiatowych na terenie gmin: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa
Przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie nawierzchni, poboczy i naprawa urządzeń odwadniających oraz oznakowania dróg powiatowych na terenie gmin: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa"
- ZamawiajÄ…cy:
Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia:
(kod CPV - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe, CPV - 45232452-5 Roboty odwadniające, CPV - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, CPV- 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych, CPV- 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, CPV - 45233221-4, CPV- 45233222-1 Roboty w zakresie chodników).
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z utrzymaniem nawierzchni, poboczy i naprawą urządzeń odwadniających oraz oznakowania dróg powiatowych na terenie gmin: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2007 r.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
- Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
- min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,
- dysponują potencjałem technicznym w postaci:
- koparko-ładowarki o poj. łyżki do 0,4 m3,
- samochodu skrzyniowego do 10 ton,
- samochodu wyładowczego do 16 ton,
- zestawu spawalniczego,
- zagęszczarki płytowej,
- przecinarki do asfaltu.
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji zamówienia.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ).
- min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tej osoby,
- Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ), w postaci:
- koparko-ładowarki o poj. łyżki do 0,4 m3,
- samochodu skrzyniowego do 10 ton,
- samochodu wyładowczego do 16 ton,
- zestawu spawalniczego,
- zagęszczarki płytowej,
- przecinarki do asfaltu.
- Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000 zł
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Zdzisław Skrycki - tel. (091) 4045000 wew. 216.
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 6 lipca 2007 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 lipca 2007 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %. Najkorzystniejszą ofertą jest oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2007-06-28 15:21:33
data ostatniej aktualizacji: 2007-07-16 08:17:25
Strona odwiedzona 1829 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Arkadiusz Durma
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga