Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Komunikaty

Aukcja zużytych składników majątku ruchomego Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie

Aukcja zużytych składników majątku ruchomego Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie

OGŁOSZENIE O AUKCJI

Dom Pomocy Społecznej ogłasza aukcję na sprzedaż używanych składników rzeczowych majątku ruchomego stanowiących własność Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie.

Sprzedaż odbędzie się w dniu 20 lipca 2015r. w obiekcie Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie

Przedmiotem sprzedaży są m. in. pralki, suszarki oraz inne artykuły gospodarstwa domowego. Sprzedaż poszczególnych składników odbywać się będzie sukcesywnie w kolejnych aukcjach, otwieranych i zamykanych dla każdego składnika majątkowego odrębnie, przeprowadzanych w kolejności określonej w wykazie składników przeznaczonych do sprzedaży załączonym do niniejszego ogłoszenia.
Pierwsza aukcja rozpocznie się o godzinie 10:30.

W wykazie składników przeznaczonych do sprzedaży podano m.in.:

  1. nazwę każdego składnika,
  2. jego cenę wywoławczą (cena brutto),
  3. uwagi dotyczące stanu składników przeznaczonych do sprzedaży.

Przeznaczone do sprzedaży składniki można oglądać w w/w miejscu sprzedaży w dniu 17 lipca 2015 r. w godzinach 10:00-14:00 oraz w dniu aukcji 20 lipca 2015 r. w godz. 9:00-10:00.

Odbiór każdego zakupionego składnika, w tym koszty jego demontażu i montażu w innym miejscu oraz koszty transportu, obciążają w całości Nabywcę.

Przebieg aukcji

  1. Aukcję prowadzi pracownik Domu pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie wyznaczony przez Dyrektora Domu.
  2. Przystąpienie jednego licytanta wystarcza do przeprowadzenia aukcji. Do skutecznej sprzedaży wymagane jest zaoferowanie przynajmniej ceny wywoławczej przez jednego uczestnika.
  3. Prowadzący otwiera aukcję (dla każdego składnika majątkowego odrębnie) i podaje licytantom następujące informacje:
    1. przedmiot aukcji,
    2. cenę wywoławczą,
    3. termin i sposób uiszczenia ceny nabycia,
    4. informacje o zmianach w stanie faktycznym i prawnym przedmiotu aukcji, które zaszły od jej ogłoszenia,
  4. Aukcja rozpoczyna się od podania przez prowadzącego ceny wywoławczej sprzedawanego składnika majątkowego.
  5. Dopuszczeni do aukcji licytanci zgłaszają kolejne postąpienia, przy czym zaoferowana cena przestaje wiązać licytanta, gdy inny licytant zaoferuje cenę wyższą.
  6. Po ustaniu postąpień prowadzący aukcję uprzedza licytantów, że po trzykrotnym ogłoszeniu najwyższej zgłoszonej ceny nabycia nastąpi przybicie licytantowi, który tę cenę zgłosił i dalsze postąpienia nie będą przyjęte.
  7. Prowadzący aukcję trzykrotnie ogłasza najwyższą zgłoszoną cenę nabycia (cena brutto).
  8. Prowadzący udziela przybicia licytantowi, który zaoferował najwyższą cenę podając jego numer, co zamyka aukcję na sprzedaż licytowanego składnika.
  9. Prowadzący sporządza protokół z przebiegu aukcji zawierający:
    1. określenie miejsca i czasu aukcji,
    2. wysokość ceny wywoławczej oraz minimalnego postąpienia,
    3. najwyższą cenę zaoferowaną za przedmiot sprzedaży,
    4. imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (firmę i adres jej siedziby) Nabywcy,
    5. wysokość ceny nabycia i kwoty, jaką Nabywca uiścił na poczet ceny,
    6. podpis Nabywcy
    7. podpis prowadzącego aukcję.

Dokonanie zakupu

  1. Nabywcą zostaje ustalony ten uczestnik, który zaoferował w trakcie aukcji najwyższą cenę zakupu składnika.
  2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia na rachunek bankowy Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie: 98 2030 0045 1110 0000 0194 2900 w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty przybicia, tj. do dnia 27 lipca włącznie, przy czym za dzień wpłaty uznaje się datę zaksięgowania przez bank sprzedającego tej operacji na w/w rachunku,
  3. Nabywcy zostanie wystawiona nota księgowa.
  4. Wydanie zakupionego składnika nastąpi niezwłocznie po uiszczeniu ceny zakupu i po uzgodnieniu telefonicznym daty i godziny odbioru z pracownikiem Domu: tel. nr (91) 316-59-21 wewn.13.

Odstąpienie od przeprowadzenia aukcji
Organizator aukcji zastrzega sobie prawo odstąpienia od aukcji bez podania przyczyny.

Informacje telefoniczne dotyczące aukcji można uzyskać u pracowników Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie: (91) 316-59-21


data opublikowania: 2015-07-03 14:08:09
data ostatniej aktualizacji: 2015-07-03 14:08:09

Strona odwiedzona 729 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:  
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.