Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Ogłoszenia

Praca w samorządzie

Ogłoszenie o naborze nr 17/2019 na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU nr 17/2019
na stanowisko ds. ewidencji rzeczowych sk┼éadnik├│w maj─ůtkowych
i Międzyzakładowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej (MPKZP)
w Wydziale Finansowo - Ksi─Ögowym

W wyniku zako┼äczenia procedury naboru na stanowisko ds. ewidencji rzeczowych sk┼éadnik├│w maj─ůtkowych i Mi─Ödzyzak┼éadowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Po┼╝yczkowej (MPKZP) w Wydziale Finansowo - Ksi─Ögowym w Starostwie Powiatowym w Gryfinie wybrana zosta┼éa Pani Izabela Ga┼äko, zamieszka┼éa w Czepinie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Wybrana osoba spe┼éni┼éa wymagania formalne oczekiwane od kandydata na ww. stanowisko oraz na podstawie testu wiedzy i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyska┼éa wysok─ů punktacj─Ö i ocen─Ö swoich kompetencji do pracy na stanowisku ds. ewidencji rzeczowych sk┼éadnik├│w maj─ůtkowych i Mi─Ödzyzak┼éadowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Po┼╝yczkowej (MPKZP) w Wydziale Finansowo - Ksi─Ögowym w Starostwie Powiatowym w Gryfinie.

Starosta Gryfi┼äski og┼éasza nab├│r na stanowisko ds. ewidencji rzeczowych sk┼éadnik├│w maj─ůtkowych i Mi─Ödzyzak┼éadowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Po┼╝yczkowej (MPKZP) w Wydziale Finansowo-Ksi─Ögowym

  1. WYMAGANIA NIEZB─śDNE
    1. wykszta┼écenie ┼Ťrednie lub wy┼╝sze ekonomiczne,
    2. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo kraj├│w Unii Europejskiej lub innego pa┼ästwa, kt├│rego obywatelom na podstawie um├│w mi─Ödzynarodowych lub przepis├│w prawa wsp├│lnotowego przys┼éuguje prawo do podj─Öcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,3) pe┼éna zdolno┼Ť─ç do czynno┼Ťci prawnych i korzystanie z pe┼éni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem s─ůdu za umy┼Ťlne przest─Öpstwo ┼Ťcigane z oskar┼╝enia publicznego lub umy┼Ťlne przest─Öpstwo skarbowe,
    4. nieposzlakowana opinia.
  2. WYMAGANIA DODATKOWE
    1. preferowana specjalno┼Ť─ç - finanse, rachunkowo┼Ť─ç lub podobna,
    2. do┼Ťwiadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    3. umiej─Ötno┼Ť─ç bieg┼éej obs┼éugi komputera,
    4. znajomo┼Ť─ç przepis├│w z zakresu:
      1. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z p├│┼║n. zm.),
      2. ustawy z dnia 29 wrze┼Ťnia 1994 r. o rachunkowo┼Ťci (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 351),
      3. ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorz─ůdzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 511),
    5. umiej─Ötno┼Ť─ç my┼Ťlenia strategicznego i analitycznego, umiej─Ötno┼Ť─ç w┼éa┼Ťciwej hierarchizacji zada┼ä, umiej─Ötno┼Ť─ç dobrej organizacji pracy oraz opracowywania pism i informacji, gotowo┼Ť─ç do podejmowania zada┼ä dodatkowych, umiej─Ötno┼Ť─ç komunikacji pisemnej,
    6. sumienno┼Ť─ç, sprawno┼Ť─ç, bezstronno┼Ť─ç, postawa etyczna, samodzielno┼Ť─ç, kultura osobista, odporno┼Ť─ç na stres.
  3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
    1. prowadzenie ewidencji w ksi─Ögach rachunkowych rzeczowych sk┼éadnik├│w maj─ůtkowych powiatu i Skarbu Pa┼ästwa, w tym w szczeg├│lno┼Ťci:
      1. kontrola formalno - rachunkowa dokument├│w dotycz─ůcych ruchu rzeczowych sk┼éadnik├│w maj─ůtkowych,
      2. sporz─ůdzanie planu amortyzacji ┼Ťrodk├│w trwa┼éych i warto┼Ťci niematerialnych i prawnych oraz jego aktualizacja,
      3. naliczanie i ewidencjonowanie zgodnie z przepisami prawa odpis├│w amortyzacyjnych oraz w┼éa┼Ťciwe udokumentowanie,
      4. dokonywanie aktualizacji warto┼Ťci pocz─ůtkowej ┼Ťrodk├│w trwa┼éych i dotychczasowego umorzenia,
      5. dokonywanie przekwalifikowania zaewidencjonowanych sk┼éadnik├│w maj─ůtkowych w poszczeg├│lnych grupach ewidencyjnych,
      6. wycena rzeczowych sk┼éadnik├│w maj─ůtkowych i materia┼é├│w oraz wskazanie do uj─Öcia w ksi─Ögach rachunkowych,
      7. zapewnienie zgodno┼Ťci stan├│w prowadzonej ewidencji z kontami ksi─Ögi g┼é├│wnej lub kontami analitycznymi,
      8. nadawanie numer├│w inwentarzowych i fizyczne oznaczenie obiekt├│w inwentarzowych,
    2. dokonywanie wyceny na bie┼╝─ůco i zinwentaryzowanych rzeczowych sk┼éadnik├│w maj─ůtkowych, zestawienie i por├│wnanie wynik├│w spisu z natury ze stanem ewidencyjnym i ich zaewidencjonowanie w ksi─Ögach rachunkowych,
    3. analiza, weryfikacja i wydruk zbior├│w danych kont analitycznych prowadzonych ksi─ůg pomocniczych,
    4. obs┼éuga finansowo - ksi─Ögowa, w tym prowadzenie na bie┼╝─ůco ksi─ůg rachunkowych Mi─Ödzyzak┼éadowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Po┼╝yczkowej.
  4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU

    Miejsce pracy: Stanowisko pracy zwi─ůzane jest z prac─ů przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem si─Ö wewn─ůtrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spe┼éniaj─ůce wymagania przepis├│w bhp, budynek wyposa┼╝ony w podjazd i wind─Ö.
    Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powy┼╝ej 4 godzin. Obs┼éuga urz─ůdze┼ä biurowych.

  5. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

    W miesi─ůcu poprzedzaj─ůcym dat─Ö upublicznienia og┼éoszenia wska┼║nik zatrudnienia os├│b niepe┼énosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis├│w o rehabilitacji zawodowej i spo┼éecznej i zatrudnianiu os├│b niepe┼énosprawnych, jest ni┼╝szy ni┼╝ 6%.

  6. WYMAGANE DOKUMENTY
    1. list motywacyjny,
    2. ┼╝yciorys,
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj─ůcej si─Ö o zatrudnienie,
    4. kopia dokumentu potwierdzaj─ůcego wymagane wykszta┼écenie,
    5. kopia ewentualnego dokumentu potwierdzaj─ůcego orzeczenie o niepe┼énosprawno┼Ťci,
    6. kopie ┼Ťwiadectw pracy, za┼Ťwiadcze┼ä z zak┼éad├│w pracy potwierdzaj─ůcych sta┼╝ pracy,
    7. o┼Ťwiadczenie o posiadanym obywatelstwie,
    8. o┼Ťwiadczenie o pe┼énej zdolno┼Ťci do czynno┼Ťci prawnych oraz korzystaniu z pe┼éni praw publicznych,
    9. o┼Ťwiadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem s─ůdu za umy┼Ťlne przest─Öpstwo ┼Ťcigane z oskar┼╝enia publicznego lub umy┼Ťlne przest─Öpstwo skarbowe,
    10. o┼Ťwiadczenie o braku przeciwwskaza┼ä zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
    11. o┼Ťwiadczenie o prowadzeniu dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej,
    12. o┼Ťwiadczenie o wyra┼╝eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisj─Ö Rekrutacyjn─ů, powo┼éan─ů przez Starost─Ö Gryfi┼äskiego,
    13. kopie po┼Ťwiadcze┼ä o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, za┼Ťwiadczenia),
    14. kopie opinii z zakładów pracy.
  7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
    1. Dokumenty należy składać do dnia 06 grudnia 2019 r. do Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
      Starostwo Powiatowe w Gryfinie
      ul. Sprzymierzonych 4
      74 - 100 Gryfino

    2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
      "Nab├│r Nr 17/2019 na stanowisko ds. ewidencji rzeczowych sk┼éadnik├│w maj─ůtkowych
      i Międzyzakładowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej (MPKZP)
      w Wydziale Finansowo-Ksi─Ögowym".

    Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostan─ů powiadomieni telefonicznie b─ůd┼║ na pi┼Ťmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpocz─Öcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Z┼éo┼╝one dokumenty s─ů odsy┼éane na pisemny wniosek kandydata.

    Rozstrzygni─Öcie naboru nast─ůpi przez Komisj─Ö Rekrutacyjn─ů w terminie do dnia 20 grudnia 2019 r.

Administratorem danych osobowych kandydat├│w przyst─Öpuj─ůcych do niniejszego naboru jest Starosta Gryfi┼äski z siedzib─ů w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4. Dane osobowe s─ů przetwarzane zgodnie z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami prawa w celu przeprowadzenia naboru oraz przez okres wynikaj─ůcy z przepis├│w prawa. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak ich nie podanie mo┼╝e uniemo┼╝liwi─ç zakwalifikowanie kandydata do naboru. Kandydatowi przyst─Öpuj─ůcemu do naboru przys┼éuguje prawo dost─Öpu do tre┼Ťci swoich danych oraz ich sprostowania i poprawiania. Kandydat ma prawo do usuni─Öcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania i wniesienia skargi do organu nadzorczego w┼éa┼Ťciwego dla przetwarzania danych tj. Prezesa Urz─Ödu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji przys┼éuguj─ůcych kandydatowi praw powinien si─Ö zg┼éosi─ç do Starostwa Powiatowego w Gryfinie - wyznaczono inspektora danych osobowych, z kt├│rym mo┼╝na skontaktowa─ç si─Ö poprzez e-mail: iod@gryfino.powiat.pl lub telefonicznie nr 91 4045000 wew. 215. Przyst─ůpienie kandydata do naboru oznacza wyra┼╝enie zgody na otrzymywanie od Starostwa Powiatowego w Gryfinie informacji o statusie kandydata w naborze wymienionymi w og┼éoszeniu o naborze kana┼éami komunikacji.

data opublikowania: 2019-11-25 14:31:09
data ostatniej aktualizacji: 2019-12-19 15:02:06

Strona odwiedzona 1438 razy
Inf. przygotowana przez: Katarzyna Stalinger
Inf. wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.