Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w którym wpłynęły 2 oferty Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera ofertę nr 2 Wykonawcy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe REST S.C. Grzegorz Mikołajczak, Renata Mikołajczak, Patrycja Mikołajczak, z siedzibą przy ul. Wróblewskiego 31, 66-400 Gorzów Wlkp. z oferowaną ceną za wykonywanie zamówienia w wysokości 281.820,00 zł brutto
- Kryterium oceny ofert: 100% - cena
- Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
|
Cena |
1. |
MOGOZAM 1 - Halina Moteka,
22-400 Zamość, ul. Traugutta 18
|
284.840,00 |
2. |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe REST S.C. Grzegorz Mikołajczak, Renata Mikołajczak, Patrycja Mikołajczak,
ul. Wróblewskiego 31, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
281.820,00 |
Przetarg nieograniczony na: Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. nr 133, poz. 1123, z późn. zm)
- Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia (kod CPV: 27520000-6)
Zakup wraz z sukcesywną dostawą do wydziału komunikacji i transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (dz. u. nr 133, poz 1123, z późn. zm)".
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
- Warunki udziału:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie dostaw będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania wykonali min. 1 dostawę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za dostawy podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 200 000 zł oraz dotyczyła tablic rejestracyjnych.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie wydane przez wojewodę lub marszałka województwa w trybie art. 75 a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Kopię zezwolenia wydanego przez wojewodę lub marszałka województwa w trybie art. 75a ust. 1 - prawo o ruchu drogowym
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia dostawą z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 1 dostawę wykonaną w ww. okresie na kwotę 200.000 zł, dotyczącą wykonania dostaw tablic rejestracyjnych (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wartość dostaw, oraz że dostawy te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły tablic rejestracyjnych.
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski - tel. (091) 4045000 wew. 217
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 września 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 września 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2007-08-28 15:02:20
data ostatniej aktualizacji: 2007-09-14 13:32:07
Strona odwiedzona 1480 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki