Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Modernizacja ewidencji gruntów, budynków dla miasta Gryfino obręby 1,2,3,4,5 w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Modernizacja ewidencji gruntów, budynków dla miasta Gryfino obręby 1,2,3,4,5 w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali, polegających na uzupełnieniu i weryfikacji komputerowych plików SWDE wydanych z bazy danych EGBiL powiatu gryfińskiego, prowadzonej w systemie bazy zintegrowanej w programie EWID 2000"
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego wybrana jako najkorzystniejsza i zaakceptowana przez Starostę Gryfińskiego została oferta nr 2 Wykonawcy: konsorcjum firm GEOSIT S.C. Krzysztof Szczepański, Dariusz Filipek, Ryszard Pasternak ul. Czackiego 3a/16, 70-216 Szczecin (lider) oraz GEOSYSTEM Sp. J. Jerzy Cieszko, Jerzy Martyniuk, ul. Koszalińska 89, 78-400 Szczecinek z oferowaną ceną w wysokości 129.800,00 zł brutto.
Przetarg nieograniczony na: Modernizację ewidencji gruntów, budynków dla miasta Gryfino obręby 1,2,3,4,5 w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali, polegających na uzupełnieniu i weryfikacji komputerowych plików SWDE wydanych z bazy danych EGBiL powiatu gryfińskiego, prowadzonej w systemie bazy zintegrowanej w programie EWID 2000
- Zamawiający: Starosta Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia (kod CPV: 74274300-3)
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja ewidencji gruntów, budynków dla miasta Gryfino obręby 1,2,3,4,5 w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali, polegających na uzupełnieniu i weryfikacji komputerowych plików SWDE wydanych z bazy danych EGBiL powiatu gryfińskiego, prowadzonej w systemie bazy zintegrowanej w programie EWID 2000.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1do SIWZ
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
- ETAP I - termin realizacji 15 grudnia 2006 roku
- ETAP II - termin realizacji 30 marzec 2007 roku
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
- Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
- wykażą się doświadczeniem w tej dziedzinie usług będących przedmiotem zamówienia tj. w okresie trzech lat od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali minimum 1 usługę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, które dotyczyły założenia ewidencji budynków i lokali o porównywalnym zakresie rzeczowym do niniejszego zamówienia.
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 1 usługę wykonaną w ww. okresie, która dotyczyła założenia ewidencji budynków i lokali o porównywalnym zakresie rzeczowym do niniejszego zamówienia (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
6.1 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły usług założenia ewidencji budynków i lokali.
- Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
7.1 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób - uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1, 2 (poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych)
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski- tel. (091) 4045000 wew. 217
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 6 października 2006 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 października 2006 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
data opublikowania: 2006-09-28 16:20:08
data ostatniej aktualizacji: 2006-10-10 15:12:55
Strona odwiedzona 1761 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Madejak-Saków
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga