Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Akty prawa miejscowego

Uchwały

IV Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
21.11.2010 - 21.11.2014

145 posiedzenie Zarządu Powiatu

Uchwała Zarządu Powiatu
nr 509/2013 z dnia 2013-09-12

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1480Z ? ulica Mickiewicza w Gryfinie"

Na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j .Dz. U. z 2013 poz. 907; zm.: Dz.U. z 2013 r., poz. 984) oraz § 3 ust.4 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Gryfinie stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 23/2008 Starosty Gryfińskiego z dnia 9 kwietnia 2008 r., Zarząd Powiatu w Gryfinie uchwala co następuje:

§ 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:

  1. Arkadiusz Durma - przewodniczący komisji, Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami;
  2. Maria Ilińczyk - sekretarz komisji, Z-ca Naczelnika Wydziału Zarządzania Drogami;
  3. Piotr Brzęczek - członek komisji, Kontroler ds. Technicznych Wydziału Zarządzania Drogami;
  4. Adrian Kosiński - członek komisji, Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami.

§ 2. Celem komisji przetargowej będzie przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1480Z - ulica Mickiewicza w Gryfinie", w tym ocena ofert i przedstawienie Zarządowi Powiatu w Gryfinie propozycji rozstrzygnięcia postępowania.

§ 3. Komisja ulega rozwiązaniu po wykonaniu zadania do jakiego została powołana.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania.

  1. Przewodniczący Zarządu - Wojciech Konarski
  2. Członek Zarządu - Jerzy Miler
  3. Członek Zarządu - Jan Podleśny
  4. Członek Zarządu - Jan Gładkow
  5. Członek Zarządu - Roman Rataj


UZASADNIENIE

Powołanie komisji jest konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1480Z - ulica Mickiewicza w Gryfinie".

Do zadań Komisji należy ocena ofert i przedstawienie Zarządowi Powiatu w Gryfinie propozycji rozstrzygnięcia postępowania.

data opublikowania: 2013-09-12 14:53:17
data ostatniej aktualizacji: 2013-09-12 14:53:17

Strona odwiedzona 178 razy
Inf. przygotowana przez: Magdalena Romankiewicz
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.