Akty prawa miejscowego
Uchwały
VI Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
17.11.2018 - 30.04.2024
239 posiedzenie Zarządu Powiatu
Uchwała Zarządu Powiatu
nr 850/2023 z dnia 2023-07-06
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Digitalizacja operatów technicznych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gryfinie.
Na podstawie art. 53 ust. 2, art. 54 ust. 1 oraz art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U z 2022 r. poz. 1710, z 2020 r. poz. 1517, z 2022 r. poz. 1812, poz. 1933, poz. 2185), § 4 ust. 1 pkt 5 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Gryfinie stanowiącego załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 25/2021 Starosty Gryfińskiego z dnia 7 kwietnia 2021 r., Zarząd Powiatu w Gryfinie uchwala co następuje:
§ 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:
- Przewodniczący komisji:
- Grzegorz Łaniucha - Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych;
- Sekretarz komisji:
- Stojan Diakowski - Główny Specjalista w Wydziale Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych;
- Zastępca Przewodniczącego komisji:
- Grzegorz Downar - Geodeta Powiatowy,
- Członek komisji:
- Wojciech Kowalski - Zastępca Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.
§ 2. Celem komisji przetargowej jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Digitalizacja operatów technicznych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gryfinie.
§ 3. Do zadań komisji przetargowej należy przeprowadzenie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności:
- dokonywanie czynności określonych w Regulaminie Pracy Komisji Przetargowej;
- ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia oraz ustawy Prawo zamówień publicznych;
- odpowiadanie na pytania, które wpływają do Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
- modyfikowanie specyfikacji warunków zamówienia;
- sprawdzenie czy wykonawcy wpłacili wadia w postępowaniu;
- wystąpienie do wykonawców o ewentualne uzupełnienie ofert lub wyjaśnienie wątpliwości co do złożonych ofert;
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania.
Przewodniczący Zarządu - Wojciech Konarski
Członek Zarządu - Ewa Dudar
Członek Zarządu - Jerzy Miler
Członek Zarządu - Henryk Kaczmar
Członek Zarządu - Jerzy Zgoda
UZASADNIENIE
Komisja przetargowa powoływana jest na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 1710) w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Digitalizacja operatów technicznych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gryfinie.
Do zadań Komisji należy przeprowadzenie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania wraz z przedstawieniem Zarządowi Powiatu w Gryfinie propozycji rozstrzygnięcia.
data opublikowania: 2023-07-10 14:32:43
data ostatniej aktualizacji: 2023-07-10 14:32:43
Strona odwiedzona 63 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Jackiewicz
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki