Akty prawa miejscowego
Uchwały
VI Kadencja Odrodzonego SamorzÄ…du Powiatowego
17.11.2018 - 30.04.2024
250 posiedzenie ZarzÄ…du Powiatu
Uchwała Zarządu Powiatu
nr 872/2023 z dnia 2023-09-28
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Remont drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice, na odcinku przejście przez m. Żelechowo"
Na podstawie art. 52 ust. 1 oraz art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), § 4 ust. 1 pkt 5 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Gryfinie stanowiącego załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 25/2021 Starosty Gryfińskiego z dnia 7 kwietnia 2021 r. oraz § 1 ust. 1 i § 2 ust. 1 i 2 Regulaminu pracy komisji przetargowej, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Zarząd Powiatu w Gryfinie uchwala co następuje:
§ 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:
- Arkadiusz Durma - Przewodniczący komisji Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami
- Stojan Diakowski - Z-ca Przewodniczącego, Główny Specjalista Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych;
- Marzena Wieczorek - Sekretarz komisji, Inspektor Wydziału Zarządzania Drogami
- Kornelia Zięba - Członek komisji, Podinspektor Wydziału Zarządzania Drogami.
§ 2. Celem komisji przetargowej będzie przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Remont drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice, na odcinku przejście przez m. Żelechowo", w tym ocena ofert i przedstawienie Zarządowi Powiatu w Gryfinie propozycji rozstrzygnięcia postępowania.
§ 3. Do zadań komisji przetargowej należy przeprowadzenie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności:
- dokonywanie czynności określonych w Regulaminie Pracy Komisji Przetargowej;
- ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia oraz ustawy Prawo zamówień publicznych;
- odpowiadanie na pytania, które wpływają do Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
- modyfikowanie specyfikacji warunków zamówienia;
- sprawdzenie czy wykonawcy wpłacili wadia w postępowaniu;
- wystąpienie do wykonawców o ewentualne uzupełnienie ofert lub wyjaśnienie wątpliwości co do złożonych ofert.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania.
- PrzewodniczÄ…cy ZarzÄ…du - Wojciech Konarski
- Członek Zarządu - Ewa Dudar
- Członek Zarządu - Henryk Kaczmar
- Członek Zarządu - Jerzy Zgoda
- Członek Zarządu - Jerzy Miler
UZASADNIENIE
Powołanie komisji jest konieczne w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Remont drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice, na odcinku przejście przez m. Żelechowo".
Do zadań Komisji należy przeprowadzenie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania wraz z przedstawieniem Zarządowi Powiatu w Gryfinie propozycji rozstrzygnięcia.
data opublikowania: 2023-10-03 11:30:35
data ostatniej aktualizacji: 2023-10-03 11:30:35
Strona odwiedzona 46 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Jackiewicz
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga