Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Praca Rady i Zarządu

Porządki obrad

III Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
12.11.2006 - 12.11.2010

4 posiedzenie Zarządu Powiatu

2006-12-22, godz.13:00

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów 2/III/2006 z dnia 11 i 14 grudnia 2006 r. oraz 3/III/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r.
  4. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w Gryfinie w sprawie zmian w układzie wykonawczym budżetu na rok 2006.
  5. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w Gryfinie w sprawie zmian w układzie wykonawczym budżetu na rok 2006.
  6. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w Gryfinie w sprawie zmian w układzie wykonawczym budżetu na rok 2006.
  7. Informacja Referatu Zdrowia dotycząca kosztów wyceny sprzętu medycznego mającego być zbytym przez SPZOZ Szpital Powiatowy w Gryfinie.
  8. Wniosek Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki w/s zwiększenia planów wydatków szkół tytułem pomocy zdrowotnej dla nauczycieli w roku 2006.
  9. Sprawy różne, informacje, wolne wnioski.
    1. Pismo Jatex-Finanse- wierzyciela SPZZOZ w Gryfinie pozostającego w Likwidacji.
    2. Pismo Gryfińskiego Towarzystwa Gospodarczego w/s wsparcia przez władze powiatu gryfińskiego przedsięwzięcia mającego na celu budowy obejścia ulicy Łużyckiej w Gryfinie.
  10. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w/s zatwierdzenia protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia pn. "Bankowa obsługa budżetu Powiatu Gryfińskiego i jednostek organizacyjnych powiatu.
  11. Podjęcie uchwały w/s przesunięcia środków finansowych PFRON pomiędzy zadaniami.
  12. Wniosek Naczelnika Organizacji i Spraw Obywatelskich w/s podpisania umowy na prenumeratę gazet, czasopism, i dzienników urzędowych z firmą KOLPORTER S.A.
  13. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w/s zatwierdzenia protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia pn. "Dostawa mebli domowych dla Domu Dziecka w Binowie".

data opublikowania: 2006-12-28 09:40:39
data ostatniej aktualizacji: 2006-12-28 09:40:39

Strona odwiedzona 783 razy
Inf. przygotowana przez: Marcin Wegner
Inf. wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.