Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Starostwo Powiatowe

Zarządzenia Starosty Gryfińskiego

V Kadencja Odrodzonego SamorzÄ…du Powiatowego
16.11.2014-16.11.2018

Zarządzenie Nr 82/2018
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2018-08-07

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Rozbiórka budynku gospodarczego w Trzcińsku Zdrój"

Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2017.1579 zm, Dz.U.2017.2018), zarządzam co następuje:

§ 1. Powołuje komisję przetargową w składzie:

  1. PrzewodniczÄ…cy komisji:
    • Andrzej KrzemiÅ„ski - Naczelnik WydziaÅ‚u Remontów, Inwestycji i ZamówieÅ„ Publicznych;
  2. Sekretarz komisji:
    • Stojan Diakowski - Inspektor w Wydziale Remontów, Inwestycji i ZamówieÅ„ Publicznych;
  3. Z-ca PrzewodniczÄ…cego komisji:
    • Marcin WypchÅ‚o - ZastÄ™pca Naczelnika WydziaÅ‚u Remontów, Inwestycji i ZamówieÅ„ Publicznych:
  4. Członek komisji:
    • Jerzy Sawicki - Podinspektor w Wydziale Remontów, Inwestycji i ZamówieÅ„ Publicznych.

§ 2. Celem komisji przetargowej jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rozbiórka budynku gospodarczego w Trzcińsku Zdrój.

§ 3. Do zadań komisji przetargowej należy przeprowadzenie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia:

  1. ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawy Prawo zamówień publicznych;
  2. przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pytania, które wpływają do Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
  3. przygotowywanie propozycji modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
  4. sprawdzenie czy wykonawcy wpłacili wadia do przetargu;
  5. otwarcie ofert;
  6. złożenie przez wszystkich członków komisji przetargowej na ręce przewodniczącego komisji przetargowej oświadczeń o braku lub istnieniu okoliczności powodujących wyłączenie członka z prac komisji. Przewodniczący komisji przetargowej składa powyższe oświadczenie Staroście Gryfińskiemu;
  7. przedstawienie Staroście Gryfińskiemu propozycji wyłączenia z prac komisji przetargowej członków komisji przetargowej podlegających wyłączeniu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
  8. dokonanie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocena ofert zgodnie z kryteriami opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
  9. wystąpienie do wykonawców o ewentualne uzupełnienie ofert lub wyjaśnienie wątpliwości co do złożonych ofert;
  10. przedstawienie Staroście Gryfińskiemu propozycji wyboru najkorzystniejszych ofert, odrzucenia ofert, wykluczenia wykonawców, rozstrzygnięcia odwołań jak również, w zakresie, o którym mowa w 20 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, występowanie do Zarządu Powiatu z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia. Wniosek o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia powinien zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne;
  11. ogłoszenie informacji o wyborze najkorzystniejszych ofert oraz przesłanie informacji oferentom zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
  12. zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych informacji o zawarciu umowy;
  13. przedstawienie do podpisania Staroście Gryfińskiemu uzupełnionego protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

§ 4. Pracami komisji przetargowej kieruje przewodniczący komisji przetargowej, który rozdziela zadania poszczególnym członkom komisji przetargowej, sprawdza ich wykonanie oraz wyznacza terminy posiedzeń komisji przetargowej. W przypadku nieobecności przewodniczącego komisji przetargowej przy otwarciu ofert lub na posiedzeniu komisji przetargowej jego zadania wykonuje z-ca przewodniczącego komisji przetargowej, co jest odnotowane w protokole.

§ 5. Czynności prowadzone przez członków komisji przetargowej są dokumentowane w protokole z prac komisji przetargowej sporządzanym przez sekretarza komisji przetargowej.

§ 6. Protokół z prac komisji przetargowej powinien zawierać następujące informacje:

  1. imiona i nazwiska członków komisji przetargowej biorących udział w poszczególnych posiedzeniach komisji przetargowej;
  2. data, godzina i miejsce poszczególnych posiedzeń komisji przetargowej;
  3. wskazanie zadań powierzonych przez przewodniczącego członkom komisji przetargowej;
  4. czynność wykonywane przez jednego z członków komisji przetargowej jest weryfikowana przez innego członka komisji przetargowej, wyznaczanego przez przewodniczącego komisji przetargowej;
  5. opis wykonanych czynności ze szczególnym uwzględnieniem spraw dyskusyjnych i budzących wątpliwości. W przypadku różnych zdań poszczególnych członków komisji przetargowej w sprawach będących tematem prac komisji przetargowej w protokole należy zamieścić informację o rozbieżności stanowisk z informacją, które osoby optowały za jakimi rozwiązaniami.

§ 7. Komisja ulega rozwiązaniu po wykonaniu zadania do jakiego została powołana.

§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

data opublikowania: 2018-08-07 13:56:37
data ostatniej aktualizacji: 2018-08-07 13:56:37

Strona odwiedzona 685 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.