Starostwo Powiatowe
Zarządzenia Starosty Gryfińskiego
VII Kadencja Odrodzonego SamorzÄ…du Powiatowego
07.04.2024-07.04.2029
Zarządzenie Nr 45/2024
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2024-06-17
w sprawie zmiany zarządzenia Nr 32/2010 Starosty Gryfińskiego z dnia 20 kwietnia 2010 r. w sprawie zasad i trybu obiegu dokumentów w Starostwie Powiatowym w Gryfinie
Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 107) w związku z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67) zarządzam, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu Nr 32/2010 Starosty Gryfińskiego z dnia 20 kwietnia 2010 r. w sprawie zasad i trybu obiegu dokumentów w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, zmienionym zarządzeniem Nr 45/2015 z dnia 13 maja 2015 r. oraz zarządzeniem Nr 32/2023 z dnia 14 kwietnia 2023 r. wprowadza się następujące zmiany:
- w § 2 pkt 9 otrzymuje brzmienie: "9) dekretacja - dyspozycja dokonana przez starostę, wicestarostę, Sekretarza Powiatu lub przez osobę upoważnioną przez starostę do przekazania/skierowania sprawy do realizacji oznaczonej komórce organizacyjnej, bądź komórkom organizacyjnym bądź osobom bądź powiatowym jednostkom organizacyjnym, zawierająca również podpis dekretującego oraz ewentualnie sposób załatwienia sprawy, termin, wyznaczenie koordynatora,";
- w § 4 ust. 1 pkt 6 i 8 otrzymują brzmienie: "6) przekazywanie przesyłek do dekretacji, 8) przekazywanie za pisemnym pokwitowaniem przesyłek zadekretowanych,";
- w § 9 ust. 2 zdanie drugie otrzymuje brzmienie: "2. W systemie obiegu dokumentacji, po zadekretowaniu, dokonuje się dodatkowego wpisu uzupełniającego poprzez oznaczenie podmiotu, do którego pismo zostało skierowane.";
- w § 10:
- ust. 1 otrzymuje brzmienie: "1. Przesyłki zarejestrowane w systemie obiegu dokumentacji przekazywane są niezwłocznie do dekretacji.",
- ust. 2 lit. e otrzymuje brzmienie: "e) stanowiących sprawy typowe realizowane przez komórki organizacyjne urzędu (np. dotyczące rejestracji pojazdów, udzielenia pozwolenia na budowę, wnioski o wydanie wypisów i wyrysów, wnioski o zezwolenie na usunięcie drzew, wnioski o wydanie karty wędkarskiej).",
- dodaje się ust. 3 w brzmieniu: "3. Dekretacja w zakresie przesyłek wskazanych w ust. 2 odbywa się przy rejestracji przesyłek.";
- § 11 otrzymuje brzmienie: "§ 11. Przesyłki z dekretacją przekazywane są do kancelarii i sekretariatów wymienionych w § pkt 2 i 3 celem ich następnego przekazania podmiotom wskazanym w dekretacji.".
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się naczelnikowi Wydziału Organizacji i Informacji.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
data opublikowania: 2024-06-17 11:31:01
data ostatniej aktualizacji: 2024-06-17 11:31:01
Strona odwiedzona 228 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki