Starostwo Powiatowe
Zarządzenia Starosty Gryfińskiego
IV Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
21.11.2010-21.11.2014
Zarządzenie Nr 38/2012
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2012-04-11
w sprawie zmiany zarządzenia Nr 86/2009 Starosty Gryfińskiego z dnia 28 września 2009 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wewnętrznego Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Na podstawie § 66 ust. 3 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gryfinie, stanowiącego załącznik do uchwały Nr IV/52/2007 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 25 stycznia 2007 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gryfinie, zmienionego uchwałą Nr IX/118/2007 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 28 czerwca 2007 r., uchwałą Nr XIII/152/2007 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 29 listopada 2007 r., uchwałą XXI/229/2008 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 18 września 2008 r., uchwałą XXIX/283/2009 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 17 kwietnia 2009 r., uchwałą Nr XL/354/2010 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 25 marca 2010 r. oraz uchwałą Nr V/37/2011 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 14 kwietnia 2011 r. zarządzam, co następuje:
§1. W Regulaminie wewnętrznym Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 86/2009 Starosty Gryfińskiego z dnia 28 września 2009 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wewnętrznego Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki wprowadza się następujące zmiany:
- w rozdziale 5 dodaje się nowe stanowisko pracy w brzmieniu: "stanowisko pomocnicze: pomoc administracyjna."
- w rozdziale 6, dodaje się opis nowego stanowiska pomocniczego: pomoc administracyjna w brzmieniu:
"VI. STANOWISKO POMOCNICZE: POMOC ADMINISTRACYJNA
- INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE STANOWISKA PRACY
- Urząd: STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
- Wydział: EDUKACJI, KULTURY, SPORTU I TURYSTYKI
- Stanowisko: niewrażliwe
- MIEJSCE W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ URZĘDU
- GŁÓWNE CELE ISTNIENIA STANOWISKA
pomoc przy wykonywaniu zadań z zakresu spraw dotyczących wydziału
- GŁÓWNE OBOWIĄZKI
- prowadzenie spraw z zakresu promocji powiatu, a w szczególności:
- opracowywanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie promocyjnej powiatu,
- opracowywanie informacji przeznaczonych dla środków masowego przekazu,
- przygotowywanie materiałów do wydawnictw promujących powiat (widokówek, folderów, informatorów, katalogów itd.);
- opracowywanie życzeń, podziękowań, gratulacji itp. z okazji różnych uroczystości,
- gromadzenie i analiza informacji (prowadzenie dokumentacji) prasowych dotyczących powiatu,
- archiwizowanie materiałów prasowych w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt organów powiatu i starostw powiatowych,
- gromadzenie informacji o możliwościach promocji powiatu w krajowych i międzynarodowych targach, wystawach, wydawnictwach,
- tworzenie bazy danych dla celów promocyjnych,
- bieżąca współpraca z Referatem Informatyki z zakresie aktualizacji oficjalnej strony powiatu i konsultowania projektów graficznych materiałów promocyjnych m.in. publikacji, folderów, banerów itp.,
- opracowywanie merytoryczne oraz rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i promocyjnych o powiecie,
- pomoc przy organizacji (współorganizacji) imprez kulturalnych i innych przedsięwzięć promocyjnych,
- w miarę potrzeb sporządzanie stosownych informacji oraz sprawozdań;
- pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
- pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy o kulturze fizycznej;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie powierzonych obowiązków.
- PODEJMOWANIE DECYZJI (ROZSTRZYGNIĘĆ)
- Decyzje samodzielne - brak
- Wkład w decyzje podejmowane przez innych - przedstawianie opinii, propozycji rozwiązań organizacyjnych związanych z prowadzonymi zadaniami
- KONTAKTY I REPREZENTACJA
- Kluczowe kontakty wewnętrzne - z pracownikami komórek organizacyjnych Starostwa, kadrą kierowniczą, obsługą prawną
- Kluczowe kontakty zewnętrzne - z przedstawicielami stowarzyszeń, organizacji pozarządowych, Urzędu Wojewódzkiego, kierownikami powiatowych jednostek organizacyjnych
- WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI, DOŚWIADCZENIE
- Wykształcenie (charakter lub typ szkoły) - średnie/ wyższe
- Preferowany profil (specjalność) - prawo, administracja, socjologia, politologia, dziennikarstwo
- Obligatoryjne uprawnienia - nie wymagane
- Doświadczenie zawodowe - nie wymagane
- Predyspozycje osobowościowe - sumienność, sprawność, bezstronność, postawa etyczna, komunikatywność
- Umiejętności zawodowe - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, planowanie i organizowanie pracy, wiedza specjalistyczna, zorientowanie na rezultaty pracy
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA
- za terminowe załatwianie powierzonych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami bądź procedurami;
- za właściwe zabezpieczenie opracowywanej dokumentacji;
- za właściwe zabezpieczenie urządzeń będących na wyposażeniu wydziału.
- WSPÓŁZALEŻNOŚĆ SŁUŻBOWA
- Bezpośredni przełożony: NACZELNIK WYDZIAŁU
- Przełożony wyższego stopnia: WICESTAROSTA
- ZASTĘPSTWA
- Osoba na stanowisku zastępuje:
- stanowisko pracy do spraw kultury, sportu, turystyki i promocji powiatu
- Osoba na stanowisku zastępowana jest przez:
- stanowisko pracy do spraw kultury, sportu, turystyki i promocji powiatu
- UDZIAŁ W ZESPOŁACH ZADANIOWYCH I ROBOCZYCH - według bieżących potrzeb
- WYPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY
- Sprzęt informatyczny - stanowisko komputerowe
- Oprogramowanie - Microsoft Windows, LEX
- Środki łączności - służbowy telefon stacjonarny
- Inne urządzenia - niszczarka
- Środki transportu - do dyspozycji samochód służbowy na zasadach ogólnych obowiązujących w urzędzie
- FIZYCZNE WARUNKI PRACY
- uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych - zgodnie z oceną ryzyka zawodowego
- częstotliwość wyjazdów służbowych - według potrzeb
- KRYTERIUM OCENY
stanowisko pomocnicze nie podlega ocenie pracy
- załącznik nr 1 do regulaminu otrzymuje brzmienie:
"Pracownicy
Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
Lp. | Nazwisko i imię pracownika | Opis stanowiska | Nazwa stanowiska | Używane symbole |
1. | Elżbieta Lorenowicz-Bień | stanowisko pracy ds. kierowania wydziałem oraz nadzoru organizacji pracy szkół i placówek | naczelnik | ELB |
2. | wakat | stanowisko pracy ds. zastępowania stanowiska ds. kierowania wydziałem oraz nadzoru organizacji pracy szkół i placówek | zastępca naczelnika | |
3. | Kinga Koeller | stanowisko pracy ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu | podinspektor | KK |
4. | Monika Baczyńska-Padjasek | stanowisko pracy ds. kultury, sportu, turystyki i promocji powiatu | inspektor | MBP |
5. | Sylwia Cieśla | stanowisko pracy ds. kształcenia specjalnego, kierowania nieletnich do MOS/MOW i promocji powiatu | inspektor | SC |
6. | Andrzej Kordylasiński | stanowisko pomocnicze | pomoc administracyjna | AK |
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Gryfiński
mgr inż. Wojciech Konarski
data opublikowania: 2012-04-19 13:47:29
data ostatniej aktualizacji: 2012-04-19 13:47:29
Strona odwiedzona 1802 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Ewelina Zdziarska
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga