Starostwo Powiatowe
Zarządzenia Starosty Gryfińskiego
IV Kadencja Odrodzonego SamorzÄ…du Powiatowego
21.11.2010-21.11.2014
Zarządzenie Nr 111/2013
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2013-11-19
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia oceny złożonych ofert w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia z zakresu usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Gryfińskiego
Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 595, zm. Dz. U z 2013r. poz. 645), oraz art. 130a ust. 5f ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 1137 zm. Dz.U z 2012r. poz. 951, poz. 1448, Dz.U z 2013r poz. 700) zarządzam co następuje;
§ 1 Powołuję się komisję w składzie:
- Aneta Płóciennik - Śmiałkowska Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu - przewodniczący komisji,
- Małgorzata Kuziemko - Wydział Komunikacji i Transportu - członek komisji,
- Mateusz Diakowski - Wydział Inwestycji i Remontów - członek komisji.
§ 2 Do zadań komisji należy:
- Sprawdzenie pod względem formalnym ofert zgłoszonych do konkursu na wykonywanie zadania pn. "usuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Gryfińskiego",
- ocena zaproponowanych warunków wykonywania zadań określonych w punkcie 1,
- przygotowanie sprawozdania po dokonaniu oceny złożonych ofert i przedłożenie sprawozdania Staroście Gryfińskiemu, jako materiału pomocniczego dla wyznaczenia przedsiębiorcy wykonującego zadania, o których mowa w pkt. 1.
§ 3 Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 4 Komisja ulega rozwiązaniu z chwilą wykonania zadania o którym mowa w § 2.
§ 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Gryfiński
mgr inż. Wojciech Konarski
data opublikowania: 2013-12-18 11:04:02
data ostatniej aktualizacji: 2013-12-18 11:04:02
Strona odwiedzona 1832 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Aneta Płóciennik-Śmiałkowska
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga