Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Praca Rady i Zarządu

Interpelacje i zapytania wraz z odpowiedziami

VI Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
17.11.2018-30.04.2024

XXVIII sesja Rady Powiatu

2021-05-27, godz.14:00

Interpelacja ponowna nr 119/21

Radny Wojciech Długoborski

Do pobrania:


Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami Arkadiusz Durma

    Odnosząc się do Pana interpelacji ponownej nr 119/21 z dnia 27.05.2021 r. w sprawie chodnika zlokalizowanego w ciągu ul. Niepodległości w Gryfinie wyjaśniamy, że wnioskowany przez Radnego Michała Kozakiewicza odcinek ciągu pieszego, prowadzący do budynku przychodni, wyremontowany został podczas inwestycji realizowanej w 2020 roku na ulicy 1 Maja. Informujemy ponadto, że w 2010 roku, przebudowany został na przedmiotowej ulicy chodnik, zlokalizowany przy budynkach mieszkalnych, na odcinku od Bramy Bańskiej do ul. 1 Maja, o długości około 400 mb. Łączna kwota wspomnianych inwestycji wyniosła 377 985,99 złotych.

Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami Arkadiusz Durma

    Odnosząc się do spraw poruszonych przez Panią w zapytaniu nr 120/21 z dnia 27.05.2021 r. informujemy, że:
    Ad.1. i 2. aktualnie realizowane inwestycje drogowe, dla których pozyskano dofinansowanie zewnętrzne, wymagają zaangażowania również stosownych środków własnych. Przykładem takiego zadania jest chociażby przebudowa kolejnego odcinka drogi Trzcińsko-Zdrój - Gogolice, dla której pozyskano dofinansowanie z Województwa Zachodniopomorskiego, w ramach przebudowy dróg do pól uprawnych. Dodatkowo, w minionym okresie zimowym odnotowano znaczne (ponad trzykrotne) zwiększenie wydatków na zimowe utrzymanie dróg. Powyższe okoliczność sprawiają, że wykonanie zadań, których dotyczy zapytanie, tj. finansowanych w całości z budżetu Powiatu, nie będzie w bieżącym roku możliwe,
    Ad.3. odcinek drogi nr 1408Z relacji Dobropole - Rów ujęty zostanie do zakresu przetargu na wycinkę krzaków, który planowany jest pod koniec bieżącego roku,
    Ad.4. dokonano analizy warunków bezpieczeństwa we wskazanym miejscu i nie stwierdzono potrzeby ustawiania lustra drogowego. Wjazd na ulicę Cmentarną następuje na prostym odcinku drogi i nie występują inne przeszkody ograniczające widoczność.

Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami Arkadiusz Durma

    Odnosząc się do zapytania nr 121/21 z dnia 27.05.2021 r. informujemy, że w zakresie utrzymania porządku na drogach wykonywana jest w okresie wiosennym kompleksowa akcja, w ramach której sprzątane są wszystkie drogi powiatowe z zalegających zanieczyszczeń. Nadmieniamy, iż w trakcie roku prowadzone są również interwencyjne działania, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.

data opublikowania: 2021-06-08 08:26:24
data ostatniej aktualizacji: 2021-06-21 13:57:53

Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Magdalena Romankiewicz
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Zapytanie nr 120/21

Radna Aleksandra Zielińska

Do pobrania:


data opublikowania: 2021-06-08 08:29:55
data ostatniej aktualizacji: 2021-06-08 08:29:55

Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Magdalena Romankiewicz
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Zapytanie nr 121/21

Radny Wojciech Długoborski

W dniu 27 maja 2021 r. na XXVIII sesji Rady Powiatu w Gryfinie Radny Wojciech Długoborski złożył zapytanie Nr 121/21:
- jakie są zasady i jak wygląda zlecanie zadania dot. utrzymania porządku na drogach powiatowych przechodzących przez miejscowości, wsie. Radny otrzymuje liczne sygnały od mieszkańców, m.in. ze Steklna dotyczące braku działań ze strony zarządcy dróg powiatowych w zakresie utrzymania porządku na drogach powiatowych. Według mieszkańców sprzątanie nie odbywa się na terenie miejscowości, wsi, a poza nimi.


data opublikowania: 2021-06-08 08:31:45
data ostatniej aktualizacji: 2021-06-08 08:31:45

Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Magdalena Romankiewicz
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

Interpelacja nr 122/21

(interpelacja złożona w okresie międzysesyjnym)

Radny Wojciech Długoborski

Do pobrania:


Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami Arkadiusz Durma

    Odnosząc się do Pana interpelacji nr 122/21 z dnia 06.06.2021 r. wyjaśniamy, że:
    Ad.1. Zmiana w organizacji ruchu na drodze nr 1364Z Drzenin - Chwarstnica wprowadzona została na prośbę mieszkańców Drzenina, którzy wnioskowali o ograniczenie przejazdu samochodów ciężarowych drogą powiatową w obawie o swoje bezpieczeństwo.
    Ad.2 i 3. Zakaz nie dotyczy pojazdów rolniczych. W przypadku konieczności dojazdu do posesji pojazdem ciężarowym przewidziano możliwość wystąpienia o zezwolenie, które w zależności od potrzeb może być jednorazowe (ograniczone czasowo) lub bezterminowe. Do dnia dzisiejszego wydano 7 takich zezwoleń.

data opublikowania: 2021-06-08 08:18:51
data ostatniej aktualizacji: 2021-06-21 13:59:13

Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Ada Wisławska
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.