Starostwo Powiatowe
Zarządzenia Starosty Gryfińskiego
II Kadencja Odrodzonego SamorzÄ…du Powiatowego
27.10.2002-27.10.2006
Zarządzenie Nr 16/2006
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2006-03-08
w sprawie zasad redagowania i szaty graficznej korespondencji
Na podstawie § 16 ust. 1 pkt 9 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gryfinie stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXXI/398/2005 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 29 grudnia 2005r. zarządzam, co następuje:
§ 1.
Stosuje siÄ™ dwa rodzaje papieru:
- papier w kolorze białym z nadrukiem "Starostwo Powiatowe w Gryfinie" lub nazwą komórki organizacyjnej w lewym górnym rogu wykorzystuje się do pism zwykłych, o charakterze roboczym tj. decyzji administracyjnych etc. wzór stanowi załącznik Nr 1;
- papier wizytówkowy o szorstkiej fakturze, kolorowy z herbami gmin, powiatu do pism o wyjątkowym charakterze (powołania, nagrody, gratulacje, listy).
§ 2.
- Papiery wskazane w § 1 należy stosować tylko w ilości odpowiadającej liczbie adresatów poza urzędem, do których pismo jest adresowane bądź przekazywane do wiadomości.
- Do kopii pisma należy stosować jedynie papier bez nadruku tzn. w razie pisma w dwóch egzemplarzach tylko jeden powinien być na papierze z nadrukiem.
§ 3.
Stosuje się następujące ustawienia strony:
- marginesy dolny, górny i prawy - 2,5 cm;
- margines lewy - 2,5 cm+1cm na oprawÄ™.
§ 4.
- Każde pismo musi zawierać znak sprawy zgodny z wymogami jednolitego rzeczowego wykazu akt (symbol komórki organizacyjnej, inicjały pracownika, kolejny numer sprawy, rok).
- Obowiązuje europejski układ pism stanowiący załącznik Nr 2.
§ 5.
- Treść pisma nie może nakładać się na nadruk "Starostwo Powiatowe" lub nazwę komórki organizacyjnej.
- Nazwa miesiąca powinna wyrażona być słownie, a nie za pomocą cyfr np. "Gryfino, dnia 22 czerwca 2005r."
§ 6.
Pismo powinno być sporządzone na komputerze, przy czym można zastosować tylko jeden rodzaj czcionki o rozmiarze maksymalnym 14 pikseli, jak najbardziej czytelnej np. Times News Roman, Arial.
§ 7.
Zwrot rozpoczynający i zwrot zakończeniowy są zastrzeżone według uznania dla Kierownictwa. W związku z powyższym należy stosować odstęp min. 3 cm nad i pod treścią
§ 8.
Na pismach nie mogą być czynione widoczne poprawki korektorem, ani skreślenia.
§ 9.
Pracownik opracowujący projekt pisma umieszcza na ostatniej kopii z lewej strony parafę i pieczątkę służbową z adnotacją "sporządził", natomiast przełożony aprobujący - "akceptuję".
§ 10.
Nadzór nad realizacją postanowień niniejszego zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.
§ 11.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki do zarządzenia:
data opublikowania: 2006-03-17 11:39:29
data ostatniej aktualizacji: 2006-03-17 11:39:29
Strona odwiedzona 2233 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Izabela Jaworska-Florek
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki