Ogłoszenia
Archiwum - komunikaty
Konkurs na kierownika Biura Obsługi Rady
W celu wyłonienia kandydata na stanowisko kierownika Biura Obsługi Rady i Zarządu, konkurs przeprowadziła powołana w drodze Zarządzenia Starosty Komisja Konkursowa. Konkurs odbył się 19 lipca 2004r.
Konkurs zgodnie z regulaminem zatwierdzonym przez Starostę, przeprowadzony został w dwóch etapach.
Etap I - to ocena wymogów formalnych zgłoszonych ofert, których wpłynęło 14. W wyniku przeprowadzonej przez Komisję Konkursową weryfikacji, z uwagi na niespełnienie wymagań formalnych, 1 oferta została odrzucona.
Etap II - do II etapu dopuszczono 13 kandydatów. Na tym etapie postępowania kwalifikacyjnego kandydat dokonywał ustnej prezentacji poglądów i programów, wypełniał test kompetencji oraz odpowiadał na zadawane przez Członków Komisji pytania, które były takie same dla wszystkich kandydatów na dane stanowisko.
Największa suma uzyskanych punktów przez kandydata pozwoliła wyłonić zwycięzcę konkursu. Maksymalna liczba punktów, jaką kandydat mógł osiągnąć wynosiła 416 punktów.
W wyniku konkursu na stanowisko Kierownika Biura Obsługi Rady i Zarządu wybrano Pana Marcina Wegnera.
Starosta Gryfiński ogłasza konkurs na stanowisko kierownika Biura Obsługi Rady i Zarządu Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Główne obowiązki:
- nadzór nad przygotowaniem organizacyjnym i technicznym sesji rady powiatu,
- koordynowanie działaniami związanymi z obsługą rady i radnych, komisji rady oraz zarządu powiatu,
Wymagania konieczne:
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, o administracji rządowej w województwie, o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych aktów prawnych, kodeksu postępowania administracyjnego, zasad techniki prawodawczej,
- umiejętność organizacji pracy w zespole,
- skrupulatność, systematyczność,
- w przypadku mężczyzn - uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- preferowane wykształcenie kierunkowe z zakresu prawa, administracji, politologii, socjologii, samorządu terytorialnego, organizacji i zarządzania.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon),
- list motywacyjny,
- życiorys ze zdjęciem,
- kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, przeciwko mieniu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- kopia świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowo kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy).
Dokumenty należy składać do dnia 25.06.2004r. (decyduje data stempla polskiego urzędu pocztowego) lub data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"Konkurs na Naczelnika - oferta pracy nr 4", pod adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Kandydaci zakwalifikowani zostanÄ… powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba że na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez 5-osobową komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia.
data opublikowania: 2004-06-09 11:21:26
data ostatniej aktualizacji: 2004-07-26 11:13:49
Strona odwiedzona 628 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Izabela Jaworska-Florek
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki