Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko pracy ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko pracy ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
WYMAGANIA:
- Wykształcenie:
- wyższe techniczne lub ekonomiczne, albo
- średnie geodezyjne.
- Wymagania niezbędne:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej (staż, przygotowanie zawodowe, prace interwencyjne),
- znajomość programu Ewid 2000,
- umiejętność obsługi programów do edycji graficznej,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, standardów geodezyjnych, a w szczególności prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz. 454),
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność.
- Zakres zadań na stanowisku:
- przyjmowanie zleceń i sporządzanie wypisów, wypisów i wyrysów za odpłatnością na żądanie właścicieli i innych osób upoważnionych oraz wypisów dla wykonawców prac geodezyjnych,
- odpłatne udzielanie informacji o gruntach,
- udostępnianie danych z zakresu ewidencji gruntów i budynków dla celów wydawania decyzji administracyjnych przez wydziały Starostwa Powiatowego,
- udzielanie informacji z zakresu ewidencji gruntów i budynków instytucjom posiadającym interes prawny,
- prowadzenie komputerowego rejestru kancelaryjnego (dziennika zgłoszeń zmian).
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenia o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych lub kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej ,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach itp.),
- ewentualne opinie z zakładów pracy,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Uwaga: kopie składanych dokumentów potwierdza za zgodność z oryginałem kandydat
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 27 czerwca 2008 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko pracy
ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
-oferta nr 9/08", pod adres:
STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu. Złożone dokumenty zostaną odesłane na pisemny wniosek oferenta. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego
w terminie do dnia 15 lipca 2008 r.
data opublikowania: 2008-06-10 11:41:04
data ostatniej aktualizacji: 2008-07-18 12:52:25
Strona odwiedzona 2519 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki