Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

UWAGA

  1. Czasowe zamknięcie Filii Wydziału Komunikacji w Chojnie
    Ostatnia aktualizacja: 2024-05-24 09:59:44

Ogłoszenia

Archiwum - praca w samorządzie

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Gryfinie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Gryfinie poszukuje kandydata na stanowisko inspektora nadzoru budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Gryfinie ul. Łużycka 87.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności katastrofy budowlanej,
  • współdziałanie z organem administracji architektoniczno-budowlanej i organami samorządu terytorialnego,
  • prowadzenie egzekucji administracyjnej.

Kandydat powinien posiadać następujące kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe lub średnie budowlane,
  • uprawnienie budowlane,
  • staż pracy minimum 7 lat,

Niezbędne wymagania kandydata:

  • biegła znajomość obsługi komputera (systemu Windows, programów Word i Excel),
  • posiadanie prawa jazdy i umiejętność kierowania pojazdem,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • rzetelność, dokładność, terminowość,
  • znajomość ustawy prawo budowlane, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • odporność na stres,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

Dodatkowym i ważnym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy administracji i znajomość procedur administracyjnych.

Wymagane dokumenty:

  • podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres zamieszkania, telefon),
  • życiorys ze zdjęciem,
  • wypełniony kwestionariusz osobowy,
  • uwierzytelniony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia szkoły średniej,
  • uwierzytelniona kopia uprawnień budowlanych,
  • uwierzytelniona kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku lub uwierzytelniona kopia zaświadczenia lekarskiego z obecnego zakładu pracy lub Powiatowego Urzędu Pracy,

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać w terminie do 20 października 2008r. pod adresem:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
74-100 Gryfino, ul. Łużycka 87
Tel.(0-91) 415-02-13, 415-03-13
z dopiskiem: oferta pracy

Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba że na pisemny wniosek oferenta.

Rozstrzygnięcia naboru nastąpi w terminie do 31 października 2008r.

data opublikowania: 2008-10-07 11:52:23
data ostatniej aktualizacji: 2008-10-07 11:52:23

Strona odwiedzona 1392 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Ryszard Szachniewicz
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.