Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - praca w samorządzie

Nabór na stanowisko ds. geodezji, administrator Systemu Zintegrowanej Obsługi Geodezyjnej i Integracyjnej Platformy Elektronicznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

Nabór na stanowisko ds. geodezji, administrator Systemu Zintegrowanej Obsługi Geodezyjnej i Integracyjnej Platformy Elektronicznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE UL. SPRZYMIERZONYCH 4 74-100 GRYFINO

Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. geodezji, administrator Systemu Zintegrowanej Obsługi Geodezyjnej i Integracyjnej Platformy Elektronicznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
    1. wykształcenie wyższe geodezyjne,
    2. uprawnienia z zakresu I i II,
    3. obywatelstwo polskie,
    4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6. nieposzlakowana opinia.
  2. WYMAGANIA DODATKOWE:
    1. doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
    2. doświadczenie zawodowe w wykonawstwie geodezyjnym,
    3. znajomość programu EWID2000,
    4. umiejętność obsługi programów graficznych,
    5. znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa geodezyjnego i kartograficznego, standardów geodezyjnych i ustawy o samorządzie powiatowym,
    6. umiejętność pracy w zespole,
    7. operatywność, staranność, odpowiedzialność.
  3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
    1. Kontrola uprawnień w systemie EWID2000,
    2. Wymiana danych z Integracyjnej Platformy Elektronicznej,
    3. Usuwanie rozbieżności w Ewidencji Gruntów i Budynków,
    4. Wymiana danych z Państwowym Rejestrem Granic,
    5. Udział w postępowaniu administracyjnym z zakresu Prawa Wodnego i przygotowanie decyzji,
    6. Udział w opracowaniu projektów modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków.
  4. WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys,
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    4. kopia dowodu osobistego,
    5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
    9. oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
    10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
    11. kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
    12. kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
    13. kopie opinii z zakładów pracy.
  5. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
    1. Dokumenty należy składać do dnia 6 marca 2009 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
      Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
      ul. Sprzymierzonych 4,
      74-100 Gryfino
    2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
      "Nabór Nr 1/ 2009 na stanowisko ds. geodezji, administrator Systemu Zintegrowanej Obsługi Geodezyjnej i Integracyjnej Platformy Elektronicznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru".

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.

Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 16 marca 2009 r.

data opublikowania: 2009-02-19 09:38:29
data ostatniej aktualizacji: 2009-03-24 12:50:57

Strona odwiedzona 1184 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.