Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Rekrutacja kandydatów na stanowisko ds. rozliczeń finansowych w Wydziale Finansowo - Księgowym (zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo)
Rekrutacja kandydatów na stanowisko ds. rozliczeń finansowych w Wydziale Finansowo - Księgowym (zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo)
Starosta Gryfiński poszukuje kandydatów na stanowisko ds. rozliczeń finansowych w Wydziale Finansowo - Księgowym (zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie w pracy w księgowości,
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej oraz Kodeksu cywilnego,
- operatywność, samodzielność, inicjatywa i kreatywność, umiejętność komunikacji pisemnej, odporność na stres.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- przygotowanie oraz kontrola dokumentacji finansowo - księgowej (faktur, rachunków, dyspozycji finansowych itp.) do zapłaty,
- obsługa finansowa dotacji udzielonych i otrzymanych, z wyjątkiem dotacji z budżetu państwa,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym oraz windykacja należności funduszu,
- monitorowanie oraz prowadzenie rozrachunków z kontrahentami Starostwa,
- obsługa finansowa pozyskanych środków zewnętrznych, w tym środków unijnych, PFRON.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji na stanowisko ds. rozliczeń finansowych w Wydziale Finansowo - Księgowym,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 10 czerwca 2009 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
ul. Sprzymierzonych 4,
74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Rekrutacja na stanowisko ds. rozliczeń finansowych w Wydziale Finansowo - Księgowym (umowa na zastępstwo)".
Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia rozmowy kwalifikacyjnej.
Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Informacja w sprawie przedłużenia terminu składania dokumentów
Starosta Gryfiński informuje, że przedłuża się termin składania dokumentów w ramach rekrutacji kandydatów na stanowisko ds. rozliczeń finansowych w Wydziale Finansowo - Księgowym (zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo) do dnia 26 czerwca 2009 r.
data opublikowania: 2009-06-01 14:12:12
data ostatniej aktualizacji: 2009-06-16 12:30:33
Strona odwiedzona 1693 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga