Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Stanowisko ds. kontroli opracowań geodezyjnych i kartograficznych w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. kontroli opracowań geodezyjnych i kartograficznych w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE UL. SPRZYMIERZONYCH 4 74-100 GRYFINO
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne,
- uprawnienia z zakresu I i II,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
- doświadczenie zawodowe w wykonawstwie geodezyjnym,
- znajomość programu EWID2000,
- umiejętność obsługi programów graficznych,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa geodezyjnego i kartograficznego, standardów geodezyjnych, ustawy o samorządzie powiatowym,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- kontrola opracowań wykonanych na zgłoszenie pracy geodezyjnej i kartograficznej złożonych do Starostwa,
- aktualizacja i modernizacja bazy danych,
- udostępnianie materiałów znajdujących się w zasobie wykonawcom zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych,
- opracowywanie informacji dla wykonawców do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych o istniejących materiałach w zasobie oraz ustalanie wytycznych do wykonywania tych prac,
- informatyzacja opracowań przyjętych do zasobu.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 30 października 2009 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 10/ 2009 na stanowisko ds. kontroli opracowań geodezyjnych i kartograficznych w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 16 listopada 2009 r.
data opublikowania: 2009-10-19 14:06:26
data ostatniej aktualizacji: 2009-11-10 13:11:12
Strona odwiedzona 2731 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki