Nabór na stanowisko ds. kontroli opracowań geodezyjnych i kartograficznych w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Nabór na stanowisko ds. kontroli opracowań geodezyjnych i kartograficznych w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
OGŁOSZENIE NR 12/09
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74 - 100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. kontroli opracowań geodezyjnych i kartograficznych w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne,
doświadczenie zawodowe w wykonawstwie geodezyjnym pozwalające na uzyskanie uprawnień geodezyjnych (zakres 1,2),
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
doświadczenie zawodowe w wykonawstwie geodezyjnym,
znajomość programu EWID2000,
umiejętność obsługi programów graficznych,
znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa geodezyjnego i kartograficznego, standardów geodezyjnych, ustawy o samorządzie powiatowym,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
kontrola opracowań wykonanych na zgłoszenie pracy geodezyjnej i kartograficznej złożonych do Starostwa,
aktualizacja i modernizacja bazy danych,
udostępnianie materiałów znajdujących się w zasobie wykonawcom zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych,
opracowywanie informacji dla wykonawców do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych o istniejących materiałach w zasobie oraz ustalanie wytycznych do wykonywania tych prac,
informatyzacja opracowań przyjętych do zasobu.
WYMAGANE DOKUMENTY:
list motywacyjny,
życiorys,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopia dowodu osobistego,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
kopie opinii z zakładów pracy.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 27 listopada 2009 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, 74 - 100 Gryfino
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem: "Nabór Nr 12/ 2009 na stanowisko ds. kontroli opracowań geodezyjnych i kartograficznych w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 16 grudnia 2009 r.
data opublikowania: 2009-11-16 14:01:50 data ostatniej aktualizacji: 2009-11-16 14:01:50
Strona odwiedzona 1611 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga