Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
Nabór na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/10
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe - kierunek (specjalizacja): prawo, administracja, socjologia lub pokrewne.
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami unijnymi ,
- znajomość przepisów ustawy Prawo o stowarzyszeniach, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych.
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- sumienność, sprawność, bezstronność, postawa etyczna, komunikatywność.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością stowarzyszeń,
- koordynowanie współpracy z organizacjami pozarządowymi w ramach programu współpracy powiatu z organizacjami pozarządowymi, w tym m.in. zlecanie organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24.04.2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie realizacji zadań publicznych,
- nadzór nad fundacjami ze względu na siedzibę fundacji,
- prowadzenie spraw z zakresu promocji powiatu, a w szczególności:
- opracowywanie informacji przeznaczonych dla środków masowego przekazu,
- przygotowywanie materiałów do wydawnictw promujących powiat,
- prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i przyznawaniem wyróżnień dla czołowych firm z terenu powiatu oraz podmiotów i osób wnoszących istotny wkład w jego promocję,
- opracowywanie merytoryczne oraz rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i promocyjnych o powiecie.
- realizacja i prowadzenie programów unijnych.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 25 stycznia 2010 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
ul. Sprzymierzonych 4,
74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 1/2010 na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 10 lutego 2010 r.
data opublikowania: 2010-01-12 10:40:12
data ostatniej aktualizacji: 2010-02-17 12:17:20
Strona odwiedzona 5148 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga