Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

UWAGA

  1. Czasowe zamknięcie Filii Wydziału Komunikacji w Chojnie
    Ostatnia aktualizacja: 2024-05-24 09:59:44

Ogłoszenia

Archiwum - praca w samorządzie

Nabór na stanowisko ds. ochrony przyrody i gospodarki wodno - ściekowej w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

Nabór na stanowisko ds. ochrony przyrody i gospodarki wodno - ściekowej w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 5/10
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO

Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. ochrony przyrody i gospodarki wodno – ściekowej w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
    1. wykształcenie wyższe – kierunek: ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub podobne
    2. obywatelstwo polskie,
    3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. nieposzlakowana opinia.
  2. WYMAGANIA DODATKOWE:
    1. doświadczenie w pracy w administracji lub na stanowiskach związanych z ochroną środowiska,
    2. umiejętność biegłej obsługi programów Word i Excel, znajomość systemu Windows,
    3. znajomość ustaw: prawo ochrony środowiska, prawo wodne, ustawy o ochronie przyrody, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym,
    4. umiejętność pracy w zespole,
    5. komunikatywność oraz życzliwość w kontaktach z interesantami,
    6. odporność na stres, dokładność, terminowość, rzetelność.
  3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
    1. udział w sprawowaniu kontroli nad przestrzeganiem i stosowaniem przepisów o ochronie środowiska, prawa wodnego i ochronie przyrody w zakresie objętym właściwością Starosty,
    2. prowadzenie spraw związanych z określaniem obowiązków dla właścicieli wód oraz właścicieli innych nieruchomości,
    3. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i podziałem kosztów utrzymywania urządzeń wodnych dla odnoszących z nich korzyści,
    4. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem szczegółowych zakresów i terminów wykonywania obowiązków utrzymywania urządzeń melioracji wodnych szczegółowych,
    5. prowadzenie spraw z zakresu ochrony przed powodzią oraz suszą,
    6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem pozwoleń wodnoprawnych,
    7. prowadzenie spraw związanych ze spółkami wodnymi i związkami wałowymi,
    8. prowadzenie spraw związanych z ochroną terenów zieleni i zadrzewień i w związku z tym zezwalanie na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości będących własnością gminy,
    9. rozpowszechnianie informacji o środowisku poprzez umieszczanie w elektronicznych bazach danych.
  4. WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys,
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    4. kopia dowodu osobistego,
    5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
    9. oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
    10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
    11. kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
    12. kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
    13. kopie opinii z zakładów pracy.
  5. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
    1. Dokumenty należy składać do dnia 09 lipca 2010 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
      Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
      ul. Sprzymierzonych 4,
      74-100 Gryfino
    2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
      "Nabór Nr 5/2010 na stanowisko ds. ochrony przyrody i gospodarki wodno – ściekowej w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa".

      Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.

Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 30 lipca 2010 r.

data opublikowania: 2010-06-23 10:15:22
data ostatniej aktualizacji: 2010-07-27 14:47:04

Strona odwiedzona 5135 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.