Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - fundusze unijne

Dotacje dla szkół na projekty rozwojowe (SPO-RZL Działanie 2.1.)

Dotacje dla szkół na projekty rozwojowe (SPO-RZL Działanie 2.1.)

Informujemy, że Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu ogłosiło konkurs na składanie wniosków w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 Priorytetu 2 Rozwój społeczeństwa opartego na wiedzy Działania 2.1 Zwiększenie dostępu do edukacji - promocja kształcenia przez całe życie schematu
a) Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych pomiędzy wsią a miastem.

Wnioski można składać w terminie:
do godz. 16.00 w dniu 18 lutego 2005 roku

na adres:
Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu
Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego
Al. Szucha 25, 00-918 Warszawa
pokój nr 60

Więcej informacji pod adresem:
Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu

data opublikowania: 2005-01-20 13:34:40
data ostatniej aktualizacji: 2005-01-20 13:34:40

Strona odwiedzona 1329 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Andrzej KrzemiÅ„ski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.