Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - komunikaty

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług z zakresu usuwania pojazdów z drogi

Rozstrzygnięcie:

Wybrano jednostki do usuwania pojazdów z drogi oraz prowadzenia parkingu strzeżonego w tym zakresie - art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r. nr 108 poz. 908 ze zm.):

na teren administracyjnym gmin: Gryfino, Widuchowa, Stare Czarnowo, Banie do holowania pojazdów został wyznaczony Eugeniusz Brzuskiewicz - Pomoc Drogowa, Parking Strzeżony, Przewozy Krajowe i Zagraniczne, ul. Pomorska 58 74-100 Gryfino tel. kontaktowy 601 754 768,
na prowadzenie parkingu została wyznaczona firma "BAGRAS" Spółka Jawna Grażyna Pawłowska ul. E.Plater 89, 71-635 Szczecin miejsce parkingu: Gardno ul. Żelisławiecka 10f tel. kontaktowy 668 236 938.

Na teren administracyjny gmin: Chojna, Cedynia, Moryń, Mieszkowice, Trzcińsko Zdrój, zarówno na holowanie pojazdów jak i prowadzenie parkingu strzeżonego została wybrana firma "PROGRES" Spółka z o.o. Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ul. Szczecińska 1, 74-500 Chojna tel. kontaktowy 663 900 180.

Przedsiębiorcy zobowiązani są do świadczenia usług od 21 sierpnia 2011 r. do 21 sierpnia 2012 r.

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług z zakresu usuwania pojazdów z drogi

W nawiązaniu do art. 130a ust. 5f ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. ,Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz art. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz.U. z 2010r. Nr 17 poz. 95) Starosta Gryfiński zaprasza do składania ofert w zakresie dotyczącym wyznaczenia jednostki do usuwania pojazdów z drogi.

Podział administracyjny wykonywania usługi

  1. teren administracyjny Gmin Chojna, Moryń, Mieszkowice, Cedynia, Trzcińsko Zdrój
  2. teren administracyjny Gmin Gryfino, Stare Czarnowo, Widuchowa, Banie,
  1. Oferta na usuwanie (holowanie) pojazdów powinna zawierać:
    1. Aktualny wypis (odpis) z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego, poświadczające dopuszczenie do obrotu gospodarczego w zakresie objętym postępowaniem konkursowym, wystawione przez uprawniony organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonym do składania ofert opatrzony oświadczeniem oferenta: "niniejszy odpis jest aktualny na dzień złożenia oferty".
    2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają bezpośrednio z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę.
    3. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 200 tyś. zł
    4. Oświadczenie oferenta , że oferowane ceny są cenami brutto i obejmują całą usługę bez jakichkolwiek opłat dodatkowych.
    5. Przy składaniu ofert należy proponować ceny nie większe niż uchwalone Uchwałą Nr VI/50/2011 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 9 czerwca 2011 r. przy czym:
      1. dla pojazdów usuniętych
        rower lub motorower - 100zł
        motocykl - 200zł
        pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 440zł
        pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t - 550zł
        pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t - 780zł
        pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t - 1150zł
      2. dla pojazdów w przypadku odstąpienia od usunięcia
        rower lub motorower - 50zł
        motocykl - 100zł
        pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 220zł
        pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t - 275zł
        pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t - 390zł
        pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t - 575zł

        podane ceny sÄ… cenami brutto
    6. Liczbę i rodzaj pojazdów przystosowanych do usuwania i przemieszczania pojazdów do 3,5 tony , do 12 ton i powyżej 12 ton.
    7. Kopie dowodów rejestracyjnych z adnotacją, że jest to pojazd specjalny pomocy drogowej wraz z aktualnym wpisem badania technicznego, jeżeli oferent nie jest właścicielem pojazdu należy przedłożyć tytuł prawny do dysponowania pojazdem.
    8. Deklarowany czas przybycia na miejsce zdarzenia
    9. Kopie licencji na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu rzeczy.
    10. Informację o łączności całodobowej, wykazy numerów telefonów
    11. Teren administracyjny wykonywania usługi
    12. Formularz ofertowy w załączeniu.
    13. Projekt umowy w załączeniu.
  2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że:
    1. Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
    2. Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i możliwości techniczno-organizacyjne gwarantujące wykonywanie powyższych usług.
    3. Oferent podejmuje się całodobowej dyspozycyjności w zakresie usług objętych ofertą.
    4. Oświadczenie oferenta, iż nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o zamówienie publiczne, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, a w przypadku wyboru jego oferty, przedstawi aktualne zaświadczenie z Centralnego Rejestru Skazanych o niekaralności .
  3. Opis sposobu przygotowania oferty
    1. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta
    2. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim, pismem czytelnym oraz podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy usług, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi.
    3. Należy złożyć wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, zobowiązania, informacje wraz z formularzem ofertowym - w przypadku ich braku oferta zostanie odrzucona
    4. Nie wyrażamy zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej
    5. Każdy uczestnik może złożyć tylko jedną ofertę.
    6. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
    7. Ofertę należy tak przygotować, aby nie było możliwości rozłączenia się kartek, strony powinny być ponumerowane.
    8. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
    9. Opakowanie lub inny rodzaj zabezpieczenia oferty uniemożliwiający jej odczytanie przed terminem otwarcia należy zaadresować: Starostwo Powiatowe, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino oraz oznaczyć hasłem " HOLOWANIE".
    10. Oferty należy złożyć do dnia 12 sierpnia 2011 r. do godz. 15.00 w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie - ul. Sprzymierzonych 4
    11. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że czyni to przed upływem terminu do składania ofert, zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
  4. Kryteria oceny ofert.
    Kryteria oceny ofert 100% - cena
    50% cena dla pojazdów odholowanych
    50% cena dla pojazdów gdy odstąpiono od holowania

UWAGA!

  1. Rozpatrywane będą tylko oferty, które wpłynęły w terminie, kompletne, zawierające wszystkie informacje i dokumenty określone w pkt. I oraz spełniające wymagania określone w niniejszym zaproszeniu odpowiednio do zakresu usług złożonych w ofercie.
  2. Sprawdzenia i oceny ofert dokona komisja powołana przez Starostę Gryfińskiego.
  3. Każdy uczestnik postępowania ma uprawnienie do skierowania zapytania dotyczącego treści zawartych w zaproszeniu. Zapytania kierować można w formie pisemnej na adres: Starostwo Powiatowe Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Szczecińska 21, 74-100 Gryfino lub za pomocą telefaksu nr 91 41 64276 w terminie nie przekraczającym 6 dni przed terminem wyznaczonym do składania ofert. Organizator udzieli niezwłocznie wyjaśnień wszystkim uczestnikom postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
  4. Przewidywany termin wyznaczenia jednostki - 19 sierpnia 2011r
  5. Planowany termin realizacji zamówienia: od 21.08.2011r. do 21.08.2012r.

data opublikowania: 2011-07-27 14:44:11
data ostatniej aktualizacji: 2011-08-24 07:53:58

Strona odwiedzona 1479 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Aneta Płóciennik-ÅšmiaÅ‚kowska
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.