Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - praca w samorządzie

Nabór na stanowisko ds. utrzymania dróg w Wydziale Zarządzania Drogami

Nabór na stanowisko ds. utrzymania dróg w Wydziale Zarządzania Drogami

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 3/2011
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO

Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko
ds. utrzymania dróg w Wydziale Zarządzania Drogami

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
    1. wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek: budowa dróg, inżynieria ruchu drogowego lub podobne techniczne,
    2. obywatelstwo polskie,
    3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. nieposzlakowana opinia.
  2. WYMAGANIA DODATKOWE:
    1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    2. umiejętność biegłej obsługi komputera,
    3. znajomość przepisów z zakresu ustawy o drogach publicznych, ustawy - Prawo budowlane, ustawy - Prawo zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, Instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu,
    4. umiejętność pracy w zespole,
    5. odpowiedzialność, staranność, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, odporność na stres.
  3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
    1. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych w celach niezwiązanych z budową, utrzymaniem i ochroną dróg,
    2. rozpatrywanie złożonych wniosków na wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu przeprowadzenia robót inżynieryjno - budowlanych, zajęć awaryjnych i innych inżynieryjnych zajęć pasa drogowego,
    3. przygotowanie decyzji zezwalającej na czasowe zajęcie pasa drogowego i naliczenie wysokości należnych opłat,
    4. wydawanie na wniosek występującego, decyzji i protokolarne przekazywanie terenu zajęcia,
    5. kontrola zajęć pasa drogowego pod kątem legalności lub zgodności z wydanym zezwoleniem,
    6. nadzorowanie inwestycji własnych powiatu,
    7. przygotowanie dokumentacji związanej z uzyskaniem decyzji zezwalającej na wycinki drzew i krzewów,
    8. przyjmowanie i rozpatrywanie interwencji w sprawach czasowego zajęcia pasa drogowego,
    9. uzgadnianie dokumentacji technicznych w sprawach indywidualnych.
  4. WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys,
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    4. kopia dowodu osobistego,
    5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
    9. oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
    10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
    11. kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
    12. kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
    13. kopie opinii z zakładów pracy.
  5. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
    1. Dokumenty należy składać do dnia 31 października 2011 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
      Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
      ul. Sprzymierzonych 4,
      74-100 Gryfino
    2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
      "Nabór Nr 3/2011 na stanowisko ds. utrzymania dróg
      w Wydziale Zarządzania Drogami"
      .

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.

Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 18 listopada 2011 r.

data opublikowania: 2011-10-18 09:41:13
data ostatniej aktualizacji: 2011-11-17 15:22:24

Strona odwiedzona 6526 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.