Nabór na stanowisko ds. ochrony zdrowia i gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
Nabór na stanowisko ds. ochrony zdrowia i gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2012
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74 - 100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. ochrony zdrowia i gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
wykształcenie wyższe w zakresie organizacji ochrony zdrowia, prawa lub administracji publicznej
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o działalności leczniczej, ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, ustawy o własności lokali, ustawy Prawo zamówień publicznych,
umiejętność biegłej obsługi programów Word i Excel, znajomość systemu Windows,
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, planowania i organizowania pracy, zorientowanie na rezultaty pracy,
przygotowywanie materiałów i opinii w zakresie zadań powiatu dotyczących ochrony zdrowia,
przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał w zakresie ochrony zdrowia,
współpraca z samorządami zawodowymi, terytorialnymi, administracją rządową oraz innymi podmiotami w zakresie ustalania stanowiska i opracowania opinii dotyczących planów ochrony zdrowia,
wykonywanie zadań związanych z ustalaniem czasu pracy aptek ogólnodostępnych,
przygotowywanie dokumentów w ramach nadzoru nad działalnością Spółki Szpital Powiatowy w Gryfinie i ich przedkładanie Zarządowi Powiatu w Gryfinie,
sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
przygotowywanie decyzji o przekazaniu szkołom wyższym osób nie pochowanych przez osoby do tego uprawnione,
przygotowywanie decyzji w sprawie zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa,
planowanie remontów i konserwacji w administrowanych obiektach,
bieżący nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem administrowanych obiektów.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU: Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp. Budynek wyposażony w schodołaz. Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
WYMAGANE DOKUMENTY:
list motywacyjny,
życiorys,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopia dowodu osobistego,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
kopie opinii z zakładów pracy.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 14 sierpnia 2012 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, 74 - 100 Gryfino
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem: "Nabór Nr 2/2012 na stanowisko ds. ochrony zdrowia i gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 31 sierpnia 2012 r.
data opublikowania: 2012-07-27 10:58:49 data ostatniej aktualizacji: 2012-09-05 12:25:53
Strona odwiedzona 2013 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga