Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. ochrony przyrody, leśnictwa, łowiectwa i rolnictwa w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. ochrony przyrody, leśnictwa, łowiectwa i rolnictwa w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4/2012
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, inżynierii środowiska, leśnictwa lub podobne,
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
znajomość przepisów ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o lasach, ustawy o transporcie kolejowym, ustawy prawo łowieckie, ustawy o rybactwie śródlądowym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym,
umiejętność biegłej obsługi programów Word i Excel, znajomość systemu Windows,
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, planowania i organizowania pracy, zorientowanie na rezultaty pracy,
przeprowadzanie wizji lokalnych w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi,
prowadzenie spraw związanych z rybactwem śródlądowym,
prowadzenie spraw związanych ze Społeczną Strażą Rybacką,
prowadzenie spraw związanych z gospodarką łowiecką, w tym związanych z przetrzymywaniem zwierzyny łownej, z hodowaniem lub utrzymywaniem chartów rasowych lub ich mieszańców, z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych, a także związanych z wydawaniem decyzji o odłowie lub odstrzale redukcyjnym zwierzyny,
prowadzenie spraw związanych z gospodarką leśną oraz spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa,
prowadzenie spraw związanych z planami urządzenia lasu,
prowadzenie rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej,
prowadzenie spraw związanych z ochroną terenów zieleni i zadrzewień i w związku z tym zezwalanie na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości będących własnością gminy, ustalanie opłat za usunięcie drzew oraz wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych,
prowadzenie spraw związanych z zezwalaniem na usunięcie drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągów lub eksploatację urządzeń kolejowych albo powodujących zaspy śnieżne,
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem opinii w sprawie pozyskiwania zwierząt wolno żyjących (dzikich) w celu preparowania ich zwłok dla potrzeb naukowych, dydaktycznych lub edukacyjnych.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU: Miejsce pracy: Praca w budynku urzędu i poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych. Częste przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
WYMAGANE DOKUMENTY:
list motywacyjny,
życiorys,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopia dowodu osobistego,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
kopie opinii z zakładów pracy.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 28 września 2012 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem: "Nabór Nr 4/2012 na stanowisko ds. ochrony przyrody, leśnictwa, łowiectwa i rolnictwa w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa". Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 15 października 2012 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Starosta Gryfiński informuje, że rozstrzygnięcie naboru nr 4/2012 na stanowisko ds. ochrony przyrody, leśnictwa, łowiectwa i rolnictwa w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie nastąpi do dnia 10 listopada 2012 r.
data opublikowania: 2012-09-13 14:47:53 data ostatniej aktualizacji: 2012-11-12 14:53:07
Strona odwiedzona 3608 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki