Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych i nadzoru nad drogami w Wydziale Komunikacji i Transportu
Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych i nadzoru nad drogami w Wydziale Komunikacji i Transportu
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2013
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74 - 100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko
ds. organizacyjnych i nadzoru nad drogami w Wydziale Komunikacji i Transportu
 
	- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
 
	- wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie z zakresu prawa, administracji lub ekonomii albo techniczne, 
 
	- obywatelstwo polskie,
 
	- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
 
	- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
	- nieposzlakowana opinia.
 
	- WYMAGANIA DODATKOWE:
 
	- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy prawo o ruchu drogowym, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz  wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie wysokości opłat za wydanie zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego, 
 
	- umiejętność biegłej obsługi komputera: pakiet MS Office,
 
	- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, planowania i organizowania pracy, zorientowanie na rezultaty pracy,   
 
	- sumienność, sprawność, komunikatywność, bezstronność, postawa etyczna, samodzielność, inicjatywa.
 
	- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
 
	- kwartalne przygotowywanie wykazów tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania w Wydziale oraz sporządzanie stosownych protokołów,
 
	- przekazywanie, wydawanie i prowadzenie gospodarki magazynowej druków ścisłego zarachowania (dokumentów komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych),
 
	- bieżące analizowanie stanu magazynowego druków ścisłego zarachowania i tablic rejestracyjnych, wykorzystywanych przez pracowników Wydziału oraz opracowywanie czystopisów zamówień do Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych oraz producenta tablic rejestracyjnych,
 
	- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych, 
 
	- prowadzenie spraw dotyczących wydawania zezwoleń na imprezy, które wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny,
 
	- przeprowadzanie raz na 6 miesięcy kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach podległych,
 
	- przygotowanie projektów aktów prawnych, umów dotyczących spraw komunikacji,
 
	- przeprowadzanie kontroli w zakresie nadzoru nad stacjami kontroli pojazdów.
 
	- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
Miejsce pracy: Praca w budynku urzędu i poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych. Praca w  terenie. 
	- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.  
	- WYMAGANE DOKUMENTY:
 
	- list motywacyjny,
 
	- życiorys,
 
	- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
 
	- kopia dowodu osobistego,
 
	- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 
	- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności, 
 
	- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
 
	- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
	- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
 
	- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
 
	- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego, 
 
	- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy, 
 
	- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
 
	- kopie opinii z zakładów pracy.
 
	- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
 
	- Dokumenty należy składać do dnia 31 maja 2013 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres: 
Starostwo Powiatowe w Gryfinie, 
ul. Sprzymierzonych 4, 
74 - 100 Gryfino  
	- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 1/2013  na stanowisko ds. organizacyjnych i nadzoru nad drogami w Wydziale Komunikacji i Transportu" 
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 17 czerwca  2013 r.
data opublikowania: 2013-05-21 14:20:49
data ostatniej aktualizacji: 2013-06-17 14:12:07
Strona odwiedzona 3028 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: 
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga