Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
Nabór na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2013
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74 - 100 GRYFINO
 
Starosta Gryfiński ogłasza nabór 
na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
 
	- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
 
	- wykształcenie wyższe - kierunek (specjalizacja): prawo, administracja, socjologia, ekonomia albo politologia,  
 
	- obywatelstwo polskie,
 
	- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
 
	- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
	- nieposzlakowana opinia.
 
	- WYMAGANIA DODATKOWE:
 
	- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, 
 
	- znajomość przepisów ustawy Prawo o stowarzyszeniach, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych,  
 
	- umiejętność biegłej obsługi komputera: pakiet MS Office, 
 
	- umiejętność planowania i organizowania pracy,
 
	- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, 
 
	- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
 
	- sumienność, sprawność, bezstronność, postawa etyczna, komunikatywność. 
 
	- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
 
	- wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością stowarzyszeń, 
 
	- koordynowanie współpracy z organizacjami pozarządowymi w ramach programu współpracy powiatu z organizacjami pozarządowymi, w tym m in. zlecanie organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie realizacji zadań publicznych,    
 
	- nadzór nad fundacjami ze względu na siedzibę fundacji, 
 
	- prowadzenie spraw z zakresu promocji powiatu, 
 
	- realizacja zadań związanych z projektami unijnymi, 
 
	- sporządzanie stosownych informacji oraz sprawozdań, 
 
	- przygotowywanie projektów zarządzeń Starosty, uchwał Zarządu i Rady Powiatu w zakresie prowadzonych spraw, 
 
	- planowanie środków finansowych związanych z realizacją powierzonych zadań,
 
	- przestrzeganie przepisów prawnych określających zasady i tryb dokonywania wydatków.
 
	- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
Miejsce pracy: Praca w budynku urzędu i poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie.  
	- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 
	- WYMAGANE DOKUMENTY:
 
	- list motywacyjny,
 
	- życiorys,
 
	- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
 
	- kopia dowodu osobistego,
 
	- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 
	- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności, 
 
	- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
 
	- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
	- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
 
	- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
 
	- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego, 
 
	- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy, 
 
	- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
 
	- kopie opinii z zakładów pracy.
 
	- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
 
	- Dokumenty należy składać do dnia 14 czerwca 2013 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres: 
Starostwo Powiatowe w Gryfinie, 
ul. Sprzymierzonych 4, 
74 - 100 Gryfino  
	- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 2/2013  na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki". 
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 28 czerwca 2013 r.
data opublikowania: 2013-05-29 13:57:12
data ostatniej aktualizacji: 2013-06-27 10:46:43
Strona odwiedzona 2820 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: 
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga