Nabór na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
Nabór na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2013
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74 - 100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
wykształcenie wyższe - kierunek (specjalizacja): prawo, administracja, socjologia, ekonomia albo politologia,
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
znajomość przepisów ustawy Prawo o stowarzyszeniach, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych,
umiejętność biegłej obsługi komputera: pakiet MS Office,
wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością stowarzyszeń,
koordynowanie współpracy z organizacjami pozarządowymi w ramach programu współpracy powiatu z organizacjami pozarządowymi, w tym m in. zlecanie organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie realizacji zadań publicznych,
nadzór nad fundacjami ze względu na siedzibę fundacji,
prowadzenie spraw z zakresu promocji powiatu,
realizacja zadań związanych z projektami unijnymi,
sporządzanie stosownych informacji oraz sprawozdań,
przygotowywanie projektów zarządzeń Starosty, uchwał Zarządu i Rady Powiatu w zakresie prowadzonych spraw,
planowanie środków finansowych związanych z realizacją powierzonych zadań,
przestrzeganie przepisów prawnych określających zasady i tryb dokonywania wydatków.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU: Miejsce pracy: Praca w budynku urzędu i poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
WYMAGANE DOKUMENTY:
list motywacyjny,
życiorys,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopia dowodu osobistego,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
kopie opinii z zakładów pracy.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 14 czerwca 2013 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, 74 - 100 Gryfino
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem: "Nabór Nr 2/2013 na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 28 czerwca 2013 r.
data opublikowania: 2013-05-29 13:57:12 data ostatniej aktualizacji: 2013-06-27 10:46:43
Strona odwiedzona 2518 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga