Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1374Z - dojazd do pól obrębu Baniewice, o długości 1,470 km

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1374Z - dojazd do pól mieszkańców obrębu Baniewice, o długości 1,470 km".

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 899.702,88 zł;
cena oferty najdroższej: 912.254,04 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 2
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 900.000,00 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 20.06.2013r. zatwierdził przetarg na "Przebudowę odcinka drogi powiatowej Nr 1374Z - dojazd do pól mieszkańców obrębu Baniewice, o długości 1,470 km", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę firmy STRABAG Sp. z o.o. Oddział Szczecin, ul.Mieszka I 31, 71-011 Szczecin, za kwotę brutto 899.702,88 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset dwa 88/100 złotych);

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%.
Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nie odrzucono żadnej oferty.
Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr ofertyNazwa oferentaCena oferty w złIlość punktów
1.STRABAG Spółka z o.o. ul.Parzniewska 10, 05-800 Pruszków Oddział w Szczecinie ul.Mieszka I 31, 71-011 Szczecin.899.702,88100
2.MALDROBUD Sp.Komandytowa, ul.Królewiecka 43, 74-300 Myślibórz912.254,0498,6

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1374Z - dojazd do pól mieszkańców obrębu Baniewice, o długości 1,470 km", zostanie zawarta po 26 czerwca 2013r.

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1374Z - dojazd do pól obrębu Baniewice, o długości 1,470 km".

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia: oznaczenie według CPV - 45.23.24.51-8 (roboty odwadniające i nawierzchniowe) związanych z przebudową odcinka drogi powiatowej Nr 1374Z (dz. nr ewidencyjny 476 obr.Baniewice), - dojazd do pól mieszkańców obrębu Baniewice o długości 1,470 km.". Prace realizowane będą w oparciu o dokumentację techniczną opracowaną przez Zakład Usług Technicznych KOMPLET INWEST ze Szczecina oraz na podstawie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z art. 29 Prawo budowlane.
    1. Zakres robót nawierzchniowych obejmuje:
      • wykonanie obustronnego poszerzenia drogi 0,5 m szerokości na wzmocnionym podłożu warstwą kruszywa stabilizowanego Rm = 2,5 MPa gr. 15 cm wraz zastosowaniem podbudowy z kruszywa łamanego 0/32 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
      • wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną ACW16 o minimalnej w ilości średnio 125 kg/m2.
      • wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego ACW16 grubości 4 cm po zagęszczeniu;
      • wykonanie warstwy ścieralnej AC11S grubości 4 cm po zagęszczeniu;

        Ponadto w ramach prac związanych z rozbudową drogi planuje się:
      • wyprofilowanie nienormatywnych poboczy oraz ich wzmocnienie warstwą humusu z obsianiem mieszanką traw gr. 10 cm,
      • renowację rowów drogowych,
      • umocnienie zjazdów gospodarczych na pola uprawne warstwą bitumiczną lub kostką kamienną,
    2. Podstawowe parametry techniczne drogi:
      • klasa techniczna drogi Z - zbiorcza,
      • prędkość projektowa - Vp = 50 km/h,
      • szerokość jezdni 5,5 m,
      • szerokość poboczy 1,5 m.
      • pochylenia skarp, przeciw skarp 1:1,5

      Na całym rozpatrywanym odcinku wzmocnienia zaprojektowano geometrię trasy pod kątem maksymalnego wykorzystania istniejącej nawierzchni. Trasę poprowadzono w linii prostej z niewielkimi załamaniami osi. Przechyłka nawierzchni jest typu daszkowego o nachyleniu 2%, projektowane pobocze posiada nachylenie 8%.
      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Projekcie Budowlanym stanowiącym podstawę wyceny oferty, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych i przedmiarach robót (jako pomocniczych), będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2013r.
    W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
    3. z powodu warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót.
  8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
    4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył:
      • oświadczenia z art.22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełniony zał. 2 i 3,
      • dokumenty wymienione w ustępie 12 niniejszego ogłoszenia,
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o atr. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
    8. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru zał. nr 5);
    9. Wykonawca wraz z oferta, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przepisy ust. 3 i 4 stosuje się.
    10. wypełniony i załączony przedmiar robót oraz oświadczenie o przeprowadzeniu wizji w terenie.
    11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
  13. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  14. Oferent wniesie wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.:
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, z późn. zm.).

    • Termin wniesienia wadium do dnia 14 czerwca 2013 r. do godziny 10,00.
  15. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 czerwca 2013 r. do godz. 10.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  17. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 czerwca 2013r. o godz. 10,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
  19. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 29.05.2013r. pod pozycją Nr 209090 - 2013.

data opublikowania: 2013-05-29 15:01:37
data ostatniej aktualizacji: 2013-06-20 14:05:02

Strona odwiedzona 924 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.