Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1480Z - ulica Mickiewicza w Gryfinie

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1480Z - ulica Mickiewicza w Gryfinie"

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 174.169,23 zł;
cena oferty najdroższej: 268.376,53 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 5
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 200.000,00 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 08.08.2013r. zatwierdził przetarg na "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1480Z - ulica Mickiewicza w Gryfinie", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Pana Daniela Błaszkiewicza prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą DANKOM zamieszkałego w Lisim Polu nr 52, 74-500 Chojna, za kwotę brutto 174.169,23 zł (słownie: sto siedemdziesiąt cztery tysiące sto sześćdziesiąt dziewięć 23/100 zł);

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%.

Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr ofertyNazwa oferentaCena ofertowaIlość punktów
1.Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Inżynieryjnych "DROGAN" S.C. ul.Szczawiowa 71a, 70-010 Szczecin197.967,3987,9
2.INTERBAU Spólka z o.o. ul.Flisacza 17/6, 74-100 Gryfino243.168,9571,6
3.FBR "BRUKPOL -2" Andrzej Szyłow, Żabnica, ulDługa 12b, 74-110 Gryfino268.376,5364,9
4AB Marek Andrych ul.9-go Maja, 74-100 Gryfino216.705,0080,4
5DANKOM Daniel Błażkiewicz, Lisie Pole 52, 74-506 Nawodna174.169,23100

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

W stosunku do oferty nr 5 (DANKOM Daniel Błażkiewicz, Lisie Pole 52, 74-506 Nawodna) Zamawiający zastosował, art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1480Z - ulica Mickiewicza w Gryfinie", zostanie zawarta po 9 października 2013r.

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1480Z - ulica Mickiewicza w Gryfinie

Zarząd Powiatu w Gryfinie
ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1480Z - ulica Mickiewicza w Gryfinie"

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl

    Przedmiot zamówienia:
    Roboty budowlane - CPV: 45.23.32.22-1
    • przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1480Z - ulica Mickiewicza w Gryfinie, zakres robót obejmuje:
      1. Ułożenie chodnika z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" (w kolorze szarym, cegiełka) gr.6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow. 952m2;
      2. Ułożenie zjazdów z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" (w kolorze grafitowym) gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow. 273 m2;
      3. Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na podbudowie betonowej B-15 o długości 858 mb;
      4. Ułożenie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin o długości 569 mb;
      5. Ręczne plantowanie i humusowanie skarp z obsianiem - 186 m2;
      6. Regulacja pionowa i pozioma urządzeń infrastruktury technicznej (studnie, zawory itp.). - 29 szt.
      7. Roboty ziemne, przygotowawcze i transportowe związane z ułożeniem chodnika.
      8. Uzupełnienie ubytków pomiędzy krawężnikiem a istniejącą nawierzchnią bitumiczną żwirobetonem na dł. 858mb.
      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą zakresu robót przedstawionych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (załącznik nr 8) i przedmiarach robót (załącznik nr 7), stanowiący załączniki do SIWZ.

      Użyte materiały muszą posiadać atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH oraz przed wbudowaniem uzyskać zgodę na wbudowanie od Zamawiającego.
      Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U.2001 nr 62 poz.628 z późn.zm). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2013 r.
  7. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  9. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
      1. analiza dokumentów potwierdzających wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia i które zostały wykonane w terminie umownym bez usterek:
        - roboty polegające na budowie lub przebudowie chodników, placów lub parkingów na drogach publicznych - co najmniej 2 roboty, każda na co najmniej na 200.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowa ukończone.
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      1. analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy - branża ogólnobudowlana lub drogowa)
    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej - na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zadania.
      Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ
    2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ).
    3. Oświadczenie o grupie kapitałowej - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ).
    4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    7. Wykazu robót budowlanych (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowa ukończone.
      Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia i które zostały wykonane w terminie umownym bez usterek:
      - roboty polegające na budowie lub przebudowie chodników, placów lub parkingów na drogach publicznych - co najmniej 2 roboty, każda na co najmniej 200.000 zł brutto.
    8. Wykazu osób (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
    9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    10. Wypełnione przedmiary robót lub szczegółowy kosztorys ofertowy.
  11. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
    1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
      1. nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
      2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo tez uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące - przed upływem terminu składania ofert.
    2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
  12. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Oferent wniesie wadium w wysokości 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.:
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych ,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, ze zm.). Termin wniesienia wadium do dnia 27 września 2013 r. do godziny 10,00.
  13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  14. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
  15. Zmiana umowy:
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
    • obniżenie podanej w umowie ceny (np. roboty zaniechane, zmiana limitu finansowego w danym roku budżetowym),
    • wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, w tym w szczególności wynikających z błędów projektowych,
    • wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie będzie wynikało z przestojów w wykonywaniu zamówienia zawinionych przez Zamawiającego lub wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
    • wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu wystąpienia zamiennych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę bądź wystąpienia trudności organizacyjnych,
    • wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu warunków atmosferycznych,
  16. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
  17. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247.
  18. Zabezpieczoną ofertę wraz z kompletem dokumentów i załączników od 1-7, należy złożyć w terminie do dnia 27 września 2013 r. do godz. 10,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  19. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 września 2013r. o godz. 10,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  20. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
  21. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 12.09.2013r. pod pozycją Nr 185107 - 2013.

data opublikowania: 2013-09-12 13:55:45
data ostatniej aktualizacji: 2013-10-03 14:43:26

Strona odwiedzona 1230 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.