Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług z zakresu usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Gryfińskiego

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług z zakresu usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Gryfińskiego

Zgodnie z art. 130a ust. 5f ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Starosta Gryfiński zaprasza do składania ofert w zakresie dotyczącym wyznaczenia jednostki do usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Gryfińskiego.

Podział administracyjny wykonywania usługi:

  1. Teren administracyjny gmin: Chojna, Moryń, Mieszkowice, Cedynia, Trzcińsko Zdrój
  2. Teren administracyjny gmin: Gryfino, Stare Czarnowo, Widuchowa, Banie
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na usuwaniu pojazdów z dróg na terenie Powiatu Gryfińskiego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz umieszczaniu ich na parkingu strzeżonym prowadzonym przez Stanisława Kabat - P.P.U.H. "CHROBRY" Kabat Stanisław, ul. Nawodna 167 (Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca przechowywania pojazdów usuniętych z dróg). Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań, typu holownik w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie administracyjnym wykonywanej usługi, w możliwie najszybszym czasie.
    UWAGA! Za dojazd na miejsce zdarzenia i powrót do bazy (miejsca prowadzenia działalności przez Wykonawcę) rozumie się dojazd z bazy do miejsca wskazanego przez osobę uprawnioną zgodnie z art. 130a ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym do wystawienia dyspozycji przemieszczenia lub usunięcia pojazdu, umieszczenie pojazdu na parkingu strzeżonym wskazanym przez Zamawiającego oraz powrót do bazy Wykonawcy.
  2. Oferta na świadczenie usług z zakresu usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Gryfińskiego powinna zawierać:
    1. Aktualny wypis (odpis) z właściwego rejestru, w tym Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, poświadczające dopuszczenie do obrotu gospodarczego w zakresie objętym postępowaniem konkursowym, wystawione przez uprawniony organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert, opatrzony oświadczeniem Wykonawcy: "niniejszy odpis jest aktualny i dane ujawnione na dzień złożenia oferty nie uległy zmianie".
    2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają bezpośrednio z przedłożonych wypisów (odpisów) wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę.
    3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpiecza prowadzoną przez siebie działalność, w zakresie usuwania pojazdów z drogi, przez cały okres trwania umowy w towarzystwie ubezpieczeniowym powszechnie uznawanym za wypłacalne, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 000 zł.
    4. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane ceny są cenami brutto i obejmują całą usługę bez jakichkolwiek opłat dodatkowych.
    5. Liczbę i rodzaj pojazdów przystosowanych do usuwania i przemieszczania pojazdów do 3,5 tony, do 16 ton, powyżej 16 ton a także kopie dowodów rejestracyjnych z adnotacją w przeznaczeniu, że jest to pojazd przystosowany do przewozu pojazdów lub pojazd pomocy drogowej, wraz z aktualnym wpisem badania technicznego. Jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem pojazdu należy przedłożyć tytuł prawny do dysponowania pojazdem (Wykaz pojazdów niezbędnych do wykonywania usługi w załączeniu).
    6. Deklarowany czas przybycia na miejsce zdarzenia (nie dłuższy niż 60 minut w przypadku usuwania pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony oraz 90 minut w przypadku usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony).
    7. Kopie licencji na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu rzeczy.
    8. Informację o łączności całodobowej, wykaz numerów telefonów.
    9. Formularz ofertowy w załączeniu.
    10. Podpisany projekt umowy w załączeniu.
  3. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że:
    1. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
    2. Wykonawca posiada wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i zgadza się z warunkami przedstawionymi w zaproszeniu do składania ofert.
    3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i możliwości techniczno-organizacyjne gwarantujące wykonanie powyższej usługi.
    4. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług z należytą starannością i rzetelnością oraz z zachowaniem wszelkich wymogów dotyczących bezpieczeństwa, warunków technicznych i organizacyjnych wynikających z odrębnych przepisów.
    5. Wykonawca podejmuje się całodobowej dyspozycyjności w zakresie usług objętych ofertą oraz deklaruje rzetelność, najwyższą jakość wykonywanych usług, oraz niezwłoczną realizację każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi.
    6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu pełnienia przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, a w przypadku wyboru jego oferty, przedstawi aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
    7. Oświadczenie, że jako przedsiębiorca osobiście wykonujący usuwanie pojazdów i/lub zatrudnieni przez niego kierowcy posiadają wymagane uprawnienia do kierowania pojazdami w ruchu drogowym i nie byli skazani prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji.
  4. Opis sposobu przygotowania oferty
    1. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    2. Ofertę należy przygotować w formie pisemnej nieścieralnym atramentem, na maszynie lub komputerowo, w sposób czytelny, niebudzący wątpliwości, w języku polskim, i zgodnie ze wskazaniami przedstawionymi w niniejszym zaproszeniu. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
    3. Poprawki naniesione na dokumentach powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, wymienioną w formularzu ofertowym.
    4. Należy złożyć wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, zobowiązania, informacje, formularz ofertowy - w przypadku braku jakiegokolwiek oferta zostanie odrzucona.
    5. Nie dopuszcza się składania oferty w postaci elektronicznej.
    6. Każdy uczestnik może złożyć tylko jedną ofertę.
    7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
    8. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
    9. Ofertę należy tak przygotować, aby nie było możliwości rozłączenia się poszczególnych stron oferty. Strony powinny być ponumerowane.
    10. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
    11. Opakowanie lub inny rodzaj zabezpieczenia oferty uniemożliwiający jej odczytanie przed terminem otwarcia należy zaadresować: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino oraz oznaczyć hasłem "HOLOWANIE".
    12. Ofertę należy złożyć do dnia 13.12.2013 r. do godziny 15.00 w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie - ul. Sprzymierzonych 4.
    13. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu do składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej.
  5. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria oceny ofert

Cenę należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym zaproszeniu oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

Przy składaniu ofert należy proponować ceny nie większe niż uchwalone Uchwałą Nr XVIII/141/2012 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 29 listopada 2012 r. przy czym:

  1. dla pojazdów usuniętych z drogi z przyczyn określonych w art. 130a, ust. 1-2 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz umieszczonych na parkingu strzeżonym wskazanym przez Zamawiającego:
    1. rower lub motorower - 100 zł
    2. motocykl - 200zł
    3. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 440 zł
    4. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t - 550 zł
    5. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t - 780 zł
    6. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t - 1150zł
    7. pojazd przewożący materiały niebezpieczne - 1400 zł
  2. dla pojazdów w przypadku odstąpienia od ich usunięcia, jeżeli wydanie dyspozycji usunięcia spowodowało powstanie tych kosztów:
    1. rower lub motorower - 50 zł
    2. motocykl - 100zł
    3. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 220 zł
    4. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t - 275 zł
    5. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t - 390 zł
    6. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t - 575 zł
    7. pojazd przewożący materiały niebezpieczne - 700 zł

podane ceny sÄ… cenami brutto.

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena brutto za usunięcie (odstąpienie od usunięcia) roweru lub motoroweru 5%
2 Cena brutto za usunięcie (odstąpienie od usunięcia) motocyklu 5%
3 Cena brutto za usunięcie (odstąpienie od usunięcia) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t 70%
4 Cena brutto za usunięcie (odstąpienie od usunięcia) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t 5%
5 Cena brutto za usunięcie (odstąpienie od usunięcia) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t 5%
6 Cena brutto za usunięcie (odstąpienie od usunięcia) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t 5%
7 Cena brutto za usunięcie (odstąpienie od usunięcia) pojazdu przewożący materiały niebezpieczne 5%

Punkty przyznawane za podane powyżej kryteria będą liczone według następującego wzoru:

Liczba punktów = (CMIN/COF)*100*waga

gdzie:
CMIN - najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert
COF - cena brutto podana w ofercie

Po dokonaniu oceny oferty punkty przyznane przez komisję zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Oferta, która uzyska największa liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert ważnych i nie polegających odrzuceniu.
W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty, wybierze ofertę Wykonawcy dysponującego najbardziej odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia potencjałem technicznym.

UWAGA!

  1. Rozpatrywane będą tylko oferty, które wpłynęły w terminie, kompletne, zawierające wszystkie informacje i dokumenty określone w pkt. II oraz spełniające wymagania określone w niniejszym zaproszeniu.
  2. Sprawdzenia i oceny ofert dokona komisja powołana przez Starostę Gryfińskiego.
  3. Każdy uczestnik postępowania ma uprawnienie do skierowania zapytania dotyczącego treści zawartych w zaproszeniu. Zapytania w formie pisemnej należy kierować na adres: Starostwo Powiatowe w Gryfinie Wydział Komunikacji i Transportu, ul. 11 Listopada 16d, 74-100 Gryfino, lub za pomocą telefaksu pod nr 91 404 5000 wew. 248, w terminie nie przekraczającym 6 dni przed terminem wyznaczonym do składania ofert. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień wszystkim uczestnikom postępowania bez ujawnienia źródła zapytania.
  4. Przewidywany termin wyznaczenia jednostki usuwającej pojazdy z dróg na terenie Powiatu Gryfińskiego - 18 grudnia 2013 r.
  5. Planowany termin realizacji zamówienia od 1 stycznia 2014r. - do 31 grudnia 2015r.

data opublikowania: 2013-12-03 15:02:49
data ostatniej aktualizacji: 2013-12-09 08:39:53

Strona odwiedzona 1082 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Aneta Płóciennik-ÅšmiaÅ‚kowska
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.