Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu Filia w Chojnie
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu Filia w Chojnie
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2014 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE UL. SPRZYMIERZONYCH 4 74-100 GRYFINO
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
	-  wykształcenie wyższe lub średnie - preferowany profil: prawo, administracja, ekonomia, transport
 
	-   obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
 
	-   pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
 
	-  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                   z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
	-  nieposzlakowana opinia.
 
 - WYMAGANIA DODATKOWE:
	-   preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, 
 
	-  znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji pojazdów.
 
	-  umiejętność biegłej obsługi programów Word i Excel, 
 
	-  komunikatywność oraz życzliwość w kontaktach z interesantami, 
 
	-  umiejętność pracy w zespole,
 
	-  zdolność do podejmowania decyzji i przyjmowania odpowiedzialności za jej skutki,
 
	-  odporność na stres, dokładność, terminowość, rzetelność.
 
 - ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
	- 	rejestracja pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych i nalepek legalizacyjnych,
 
	- 	obsługa systemu Pojazd,
 
	- 	przyjmowanie zawiadomień o ustanowieniu lub zniesieniu zastawu rejestrowego na pojeździe oraz o dokonaniu zmian w pojeździe wymagającym dokonania adnotacji urzędowej w dowodzie rejestracyjnym i dokonywanie odpowiednich wpisów w dowodach rejestracyjnych,
 
	- 	przyjmowanie zawiadomień o utracie lub zniszczeniu dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów, o kradzieży, zgubieniu lub zniszczeniu tablic rejestracyjnych oraz o zniszczeniu nalepek kontrolnych i znaków legalizacyjnych, wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych i znaków legalizacyjnych,
 
	- 	przyjmowanie zawiadomień o braku, utracie lub zniszczeniu numerów podwozia/nadwozia, nadawanie nowych numerów podwozia/nadwozia i wydawanie skierowań na nabicie nowych numerów podwozia/nadwozia,
 
	- 	przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdów zarejestrowanych,
 
	- 	wyrejestrowywanie pojazdów z ruchu, przedłużanie terminu czasowego wycofania i przywracanie do ruchu pojazdów czasowo wycofanych z ruchu,
 
	- 	kierowanie do dodatkowego badania technicznego w razie powzięcia uzasadnionego przypuszczenia, że pojazd zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub brak parametrów technicznych do rejestracji,
 
	- 	przyjmowanie i zwracanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych,
 
	- 	dokonywanie wymaganych wpisów w karcie pojazdu i dowodzie rejestracyjnym pojazdu,
 
	- 	odbieranie, przygotowywanie przesyłek do Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych,
 
	- 	przygotowywanie i aktualizowanie procedur z zakresu wykonywanych zadań do Biuletynu Informacji Publicznej.
 
 - INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami  telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych. 
 - WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:  
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 
 -  WYMAGANE DOKUMENTY:
	-  list motywacyjny,
 
	-  życiorys,
 
	-  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
 
	-  kopia dowodu osobistego,
 
	-  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 
	-  kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności, 
 
	-  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
 
	-  oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
	-  oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
 
	-  oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
 
	-  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego, 
 
	-  kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy, 
 
	-  kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
 
	-  kopie opinii z zakładów pracy, 
 
	-  w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 
 
  
 -  TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
	-  Dokumenty należy składać do dnia 25 sierpnia 2014 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres: 
Starostwo Powiatowe w Gryfinie, 
ul. Sprzymierzonych 4, 
74 - 100 Gryfino  
	-  Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem: 
"Nabór Nr 2/2014  na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu". 
	
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 15 września 2014 r. 
 
data opublikowania: 2014-08-14 14:21:58
data ostatniej aktualizacji: 2014-09-16 12:02:36
Strona odwiedzona 3726 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: 
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki