Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego w niżej wymienionych gminach: zadanie I - gmina Stare Czarnowo, zadanie II - gmina Gryfino, zadanie III - gminy: Banie i Widuchowa".

DANE O OFERTACH:
W wymaganym terminie wpłynęły - 3 oferty.
Liczba odrzuconych ofert: - 0

Łączna kwota przeznaczona (planowana) na realizację zadania brutto - 241.149,42zł;
w tym: rok 2014 - 14.340,24 zł; rok 2015 - 226.800,00 zł;

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 09.10.2014r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:

  • Nr I - gmina: Stare Czarnowo, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1, Usługi Budowlane Ambroziak Jan Gardno, ul.Niepodległości 2/2, 74-100 Gryfino, za kwotę brutto 89.890,56 zł (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt 56/100 zł;
  • Nr II - gmina: Gryfino, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 2, Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych - ul.Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, za kwotę brutto 70.722,72 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy siedemset dwadzieścia dwa 72/100 zł.);
  • Nr III - gminy: Banie i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 3, Spółdzielni Usług Rolnych "ROL - BUD", ul.Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, za kwotę brutto 78.984,72 zł. (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt cztery 72/100 zł.)

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Zestawienie złożonych ofert przedstawia tabela poniżej:

Numer ofertyNazwa oferentaZadanie I
w złotych
Zadanie II
w złotych
Zadanie III
w złotych
1Usługi Budowlane Ambroziak Jan Gardno, ul.Niepodległości 2/2, 74-100 Gryfino.89.890,56 zł--
2Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych - ul.Szczecińska 5, 74-100 Gryfino.-70.722,72 zł80.857,44 zł
3Spółdzielni Usług Rolnych "ROL - BUD", ul.Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko-Zdrój.--78.984,72 zł

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.

Łączna kwota wydatków w latach 2014 - 2015 na zimowe utrzymanie dróg powiatowych wyniesie brutto - 239.598,00 zł w tym: rok 2014 - 14.340,24 zł; rok 2015 - 225.257,76 zł;

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego w niżej wymienionych gminach: zadanie I - gmina Stare Czarnowo, zadanie II - gmina Gryfino, zadanie III - gminy: Banie i Widuchowa zostanie zawarta po 15 października 2014r.

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego

ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego w niżej wymienionych gminach:
zadanie I - gmina Stare Czarnowo;
zadanie II - gmina Gryfino,
zadanie III - gminy: Banie i Widuchowa"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego w niżej wymienionych gminach: zadanie I - gmina Stare Czarnowo, zadanie II - gmina Gryfino, zadanie III - gminy: Banie i Widuchowa".
    2. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego w niżej wymienionych gminach: zadanie I - gmina Stare Czarnowo o długości 48,2 km, zadanie II - gmina Gryfino o długości 71,9 km, zadanie III - gminy: Banie i Widuchowa o długości łącznej 76,1 km.

      Zakres robót obejmuje:
      • Likwidację śliskości poprzez:
        1. posypywanie jezdni mieszanką piasek-sól 5:1 z wydatkiem jednostkowym umożliwiającym, jak najszybsze złagodzenie śliskości,
        2. posypywanie będzie się odbywać przy użyciu mieszanki w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych, na łukach poziomych i pionowych, w miejscach szczególnie niebezpiecznych,
      • Odśnieżanie dróg za pomocą pługów odśnieżających lub sprzętu ciężkiego
      • Utrzymanie stałej przejezdności powierzonych do utrzymania zimowego dróg i chodników.


      • Materiał do zimowego utrzymania dróg (piasek, sól) zapewnia Zamawiający.

        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 7, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 8.
    4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
      Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6 oraz 90.21.30.00-3
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak na każde zadanie odrębnie.
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31 marca 2015r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).), na każde zadanie odrębnie - w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj. w:
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
      Wadium zostanie uznane za wniesione jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert.
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      analiza dowodów dotyczących wykonania lub wykonywania usług związanych z utrzymaniem zimowym na drogach publicznych stanowiących przedmiot zamówienia:
      • zrealizowanie lub realizacja przez oferentów minimum 2 umów o wartości nie mniej niż 100.000 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
    3. Potencjał techniczny
      analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie potencjałem technicznym w postaci:
      1. rozsypywarki materiału sypkiego (co najmniej 1 szt. na jedną gminę) z tym, że rozsypywarki mają być zamontowane na pojazdach samochodowych, nie dopuszcza się na tych zadaniach użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki;
      2. nośnika pługów średnich - pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy (co najmniej 1 szt. na jedną gminę);
      3. zestaw sprzętu ciężkiego do odśnieżania;

      4. na każde zadanie odrębnie.
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      • wykaz wykonanych i również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
      • wykazu narzędzi (sprzętu), wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
      Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
  5. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
  6. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  7. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
    Wykonawca składa wraz z ofertą:
    1. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    2. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł
      Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 100%.
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
      1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
      2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
      3. inne niż wskazane w ust. a-f okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie innych sposobów wykonania zamówienia bez zmiany wysokości wynagrodzenia,
      4. aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
      5. zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
      6. zmiana stawki podatku VAT.
      7. zmiany polegające na dopuszczeniu do wykonania zamówienia podwykonawcy proponowanego do wykonania usługi, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego i spełnieniu wymagań specyfikacji dotyczących wykonania wskazanego zakresu usług przez podwykonawców.
    2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 103, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
    2. Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19 września 2014r. do godz. 10,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 294208 - 2014 oraz na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 4 września 2014 r.


TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. Nr 907, ze zmianami) Zamawiający wprowadza następujące zmiany:

  1. w Części VI SIWZ pkt 1 otrzymuje nowe brzmienie:
    "Zamawiający żąda wskazania w ofercie którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy".
  2. w Części VI SIWZ pkt 3 otrzymuje nowe brzmienie:
    "Umowę z Podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy".
  3. w Części X SIWZ, pkt 3 lit a otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "rozsypywarki materiału sypkiego (co najmniej 1 szt. na jedną gminę) z tym, rozsypywarki zamontowane na pojazdach samochodowych. Dopuszcza się użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki wyłącznie na drogach o nawierzchni brukowcowej i gruntowej".
  4. w Części XI SIWZ, pkt 1.8 lit a otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "rozsypywarki materiału sypkiego (co najmniej 1 szt. na jedną gminę) z tym, rozsypywarki zamontowane na pojazdach samochodowych. Dopuszcza się użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki wyłącznie na drogach o nawierzchni brukowcowej i gruntowej".
  5. w projekcie umowy (załącznik Nr 4 do SIWZ) skreśla się §1 lit. c i d.
  6. w projekcie umowy (załącznik Nr 4 do SIWZ) §3 ust. 2 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "Zamawiający zobowiązuje się płacić Wykonawcy ryczałt miesięczny za gotowość w okresie od 01.12.2014 r. do 31.03.2015 r. w wysokości 0,5% wartości całego zadania".
  7. w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie I) pkt 4.3 lit. b otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "b) posypywanie odbywać będzie się przy użyciu piaskarek (rozsypywarek) zamontowanych na pojazdach samochodowych:
    - w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych
    - na łukach poziomych i pionowych
    - w miejscach szczególnie niebezpiecznych
    Dopuszcza się użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki wyłącznie na drogach o nawierzchni brukowcowej i gruntowej".
  8. w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie I) pkt 7.3 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "W okresie od 01.12.2014 r. do 31.03.2015 r. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy dodatkowo ryczałt miesięczny za gotowość, stanowiący 0,5% wartości całego zadania".
  9. w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie II) pkt 4.3 lit. b otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "b) posypywanie odbywać będzie się przy użyciu piaskarek (rozsypywarek) zamontowanych na pojazdach samochodowych:
    - w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych
    - na łukach poziomych i pionowych
    - w miejscach szczególnie niebezpiecznych
    Dopuszcza się użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki wyłącznie na drogach o nawierzchni brukowcowej i gruntowej".
  10. w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie II) pkt 7.3 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "W okresie od 01.12.2014 r. do 31.03.2015 r. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy dodatkowo ryczałt miesięczny za gotowość, stanowiący 0,5% wartości całego zadania".
  11. w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie II) pkt 8 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "Zamawiający informuje, że posiada plac składowy z mieszanką do zimowego utrzymania dróg w Gryfinie na ul. Targowej. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca nieodpłatnie przewiezie materiał na własny plac składowy i zobowiązuje się do jego przechowywania i zabezpieczenia na okres do 30.11.2015 r."
  12. w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie III) pkt 4.3 lit. b otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "b) posypywanie odbywać będzie się przy użyciu piaskarek (rozsypywarek) zamontowanych na pojazdach samochodowych:
    - w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych
    - na łukach poziomych i pionowych
    - w miejscach szczególnie niebezpiecznych
    Dopuszcza się użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki wyłącznie na drogach o nawierzchni brukowcowej i gruntowej".
  13. w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie III) pkt 7.3 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "W okresie od 01.12.2014 r. do 31.03.2015 r. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy dodatkowo ryczałt miesięczny za gotowość, stanowiący 0,5% wartości całego zadania".
  14. w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie III) pkt 8 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
    "Zamawiający informuje, że posiada plac składowy z mieszanką do zimowego utrzymania dróg w Gryfinie na ul. Targowej. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca nieodpłatnie przewiezie materiał na własny plac składowy i zobowiązuje się do jego przechowywania i zabezpieczenia na okres do 30.11.2015 r."

data opublikowania: 2014-09-04 12:43:21
data ostatniej aktualizacji: 2014-10-09 12:56:11

Strona odwiedzona 1505 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.