Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych powiatu gryfińskiego

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Powiatu Gryfińskiego"

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera:
    Na część I zamówienia: Oferta nr 1 Wykonawcy Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. Przedstawicielstwo Korporacyjne w Szczecinie, 71-627 Szczecin, ul. 1 Maja 38/39 z oferowaną ceną za wykonywanie zamówienia w wysokości 41 280,00 zł brutto o łącznej punktacji 93,60 pkt.
    Na część II zamówienia: Oferta nr 1 Wykonawcy Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. Przedstawicielstwo Korporacyjne w Szczecinie, 71-627 Szczecin, ul. 1 Maja 38/39 z oferowaną ceną za wykonywanie zamówienia w wysokości 42 490,00 zł brutto o łącznej punktacji 100,00 pkt.
  2. Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium 80 % - cena, 20 % - warunki fakultatywne. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty :
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyCenaWarunki fakultatywnePunktacja razem
1.Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. Przedstawicielstwo Korporacyjne w Szczecinie, 71-627 Szczecin, ul. 1 Maja 38/39Część I 80,00
(41 280,00 zł)
Część II 80,00
(42.490,00 zł)
Część I 13,60

Część II 20,00
Część I 93,60

Część II 100,00
2.Uniqa TU S.A. Przedstawicielstwo w Siedlcach Roman Garwacki, 08-110 Siedlce, ul. Sportowa 13Część I 32,07
(102 988,00 zł)
Część II 67,37
(50.460,00 zł)
Część I 12,20

Część II 20,00
Część I 44,27

Część II 87,37
3.InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Viena Insurance Group Oddział w Szczecinie, 70-302 Szczecin, ul. Boh. Getta Warszawskiego 25Część I 51,93
(63.594,00 zł)
Część II 63,73
(53.334,00 zł)
Część I 16,60

Część II 20,00
Część I 68,53

Część II 83,73
4.Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział w Szczecinie, 71-011 Szczecin, ul. Mieszka I 82-83Część I 37,60
(87.838,00 zł)
Część II 66,43
(51.168,00 zł)
Część I (14,60)

Część II 20,00
Część I 52,20

Część II 86,43
5.Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Oddział Regionalny w Szczecinie Zespół Sprzedaży Korporacyjnej ul. Matejki 34, 70-952 SzczecinCzęść I 28,58
(115.564,00 zł)
Część II 73,85
(46.028,00 zł)
Część I 13,90

Część II 20,00
Część I 42,48

Część II 93,85
6.Towarzystwo Ubezpieczeń Inter Polska S.A., Oddział w Szczecinie 70-485 Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 3Część I 34,33
(96.200,00 zł)
Część II -
Część I 14,30

Część II -
Część I 48,63

Część II -

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych powiatu gryfińskiego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Powiatu Gryfińskiego
    2. Rodzaj zamówienia: usługi
    3. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
    4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Gryfińskiego w tym w podległych jednostkach organizacyjnych, z podziałem na dwie części:
      Zadanie I: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
      Zadanie II: ubezpieczenia komunikacyjne

      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres ubezpieczenia oraz wartość poszczególnych składników majątku jak i limity odpowiedzialności Wykonawcy określone są w Załączniku nr 1 do SIWZ.
      Odrębne dokumenty (polisy ubezpieczeniowe bądź certyfikaty) będą wystawiane indywidualnie dla poszczególnych jednostek organizacyjnych wraz z rozliczeniem składek (na wniosek Zamawiającego).
    5. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
      1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w szczególności w następujących przypadkach:
        1. wzrostu wartości ubezpieczanego majątku,
        2. nowo nabywanego mienia,
        3. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych,
        4. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego.
          W przypadku konieczności zawarcia umów uzupełniających dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
    6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66515000-3, 66515000-3, 66519200-3, 66516400-4, 66516100-1, 66514110-0, 66514110-0, 66512100-3
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
    8. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    24 miesiące od daty zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      • analiza dokumentów potwierdzających posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z przepisami ustawy o działalności ubezpieczeniowej lub inny dokument potwierdzający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia.
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      • posiadanie wiedzy i doświadczenia - oświadczenie Wykonawcy
    3. Potencjał techniczny
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      • posiadanie potencjału technicznego - oświadczenie Wykonawcy
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      • posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia - oświadczenie Wykonawcy
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      • posiadanie pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (t. jedn. Dz. U. 2013 poz. 950 z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. z 2003 r. Nr 211, poz. 2060 ze zm.) - na dzień 31.12.2013 roku - oświadczenie Wykonawcy.
      • posiadanie kapitału własnego w wysokości min. 35.000.000 zł na dzień 31.12.2013 roku - oświadczenie Wykonawcy
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      • koncesję, zezwolenie lub licencję
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
      Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
  5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  6. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz celem potwierdzenia, iż oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty Ogólne Warunki Ubezpieczenia a także w przypadku korzystania przez Wykonawcę z osób trzecich przy wykonaniu zamówienia, Wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotów (wyłącznie oryginał), na które Wykonawca się powołuje do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT:
    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty ostatecznej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
    1. cena oferty 80%
    2. klauzule fakultatywne 20%
      Szczegółowy opis warunków zamówienia w SIWZ.
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, która polegać może w szczególności na:
    1. zmianie ilości nabywanych przez Zamawiającego środków trwałych, modernizację i ulepszenie środków trwałych, wdrażanie nowych inwestycji;
    2. zmianie ilości posiadanego przez Zamawiającego mienia na podstawie umów cywilnoprawnych nakładających na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia;
    3. zmianie wysokości sumy ubezpieczenia/ sumy gwarancyjnej;
    4. likwidacji środków trwałych, czy też inwestycji;
    5. zmianie zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju miejsca działalności,
    6. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ;
    7. zmiany przewidziane w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określone w SIWZ;
    8. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
    2. Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19 września 2014r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
      Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu
      Zamówień Publicznych w dniu 11 września 2014 r.

data opublikowania: 2014-09-11 15:18:50
data ostatniej aktualizacji: 2014-09-29 14:42:34

Strona odwiedzona 1747 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.