Ogłoszenia
Archiwum - komunikaty
Konkurs na Naczelnika Wydziału Komunikacji
W związku z art. 3d ust 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm) Komisja Konkursowa powołana w drodze zarządzenia Starosty Gryfińskiego Nr 54 z dnia 19 sierpnia 2005 r. do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego
w Gryfinie uprzejmie informuje, iż dokonała wyboru Pana Przemysława Szajewskiego zamieszkałego w Szczecinie na Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru.
Komisja Konkursowa dokonując wyboru kandydata Pana Przemysława Szajewskiego w drodze wszczętego procesu rekrutacji w oparciu o zastosowane techniki naboru, dokonała selekcji kandydata, który w pełni spełniał wszystkie stawiane wymogi formalne, wykazując się najlepszą znajomością przepisów z zakresu merytorycznego działania Wydziału Komunikacji i Transportu oraz zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, prawa administracyjnego oraz funkcjonowania administracji samorządowej, co potwierdził uzyskując największą liczbę punktów spośród aplikujących kandydatów tj. 236 z 360 punktów maksymalnie możliwych do zdobycia. Jego odpowiednie doświadczenie zawodowe spełnia oczekiwania Komisji Konkursowej.
Ponadto cechy osobowościowe w pełni predysponują ww. kandydata do podjęcia pracy na stanowisku Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie.
Przewodnicząca Komisji
Izabela Jaworska-Florek
Konkurs na stanowisko Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Starosta Gryfiński ogłasza konkurs na stanowisko Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie
WYMAGANIA:
-
Wykształcenie:
-
Wymagania niezbędne:
- co najmniej dwuletni staż pracy:
- na stanowiskach urzędniczych w urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwie powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędzie gminy, jednostkach pomocniczych gminy, gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego, zakładach budżetowych założonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, lub
- w służbie cywilnej, lub
- w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
- w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
- na kierowniczych stanowiskach państwowych.
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego, transportu drogowego, zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, prawa administracyjnego i procedur administracyjnych, praktycznej znajomości funkcjonowania administracji samorządowej,
- rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- w przypadku mężczyzn - uregulowany stosunek do służby wojskowej.
-
Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa, administracji, ekonomii, zarządzania, transportu.
-
Zakres zadań na stanowisku:
- kierowanie i nadzór nad pracą wydziału,
- nadzór nad realizacją zadań związanych z wydawaniem i cofaniem uprawnień do kierowania pojazdami,
- nadzór nad rejestracją, czasową rejestracją i wyrejestrowywaniem pojazdów,
- wydawanie i cofanie zezwoleń dla stacji kontroli pojazdów i ich kontrola,
- prowadzenie spraw dotyczących szkół i ośrodków przeprowadzających szkolenia dla kandydatów na kierowców, diagnostów wykonujących badania techniczne pojazdów i instruktorów nauki jazdy,
- prowadzenie spraw związanych z inżynierią ruchu drogowego, z przewozem osób i rzeczy,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów uprawniających do wykonywania krajowego drogowego transportu osób i rzeczy.
- Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon),
- list motywacyjny,
- życiorys ze zdjęciem,
- potwierdzona na zgodność z oryginałem kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- potwierdzona na zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- potwierdzona na zgodność z oryginałem kopia świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
- potwierdzone na zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.).
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 19 sierpnia 2005 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Konkurs na Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu - oferta nr 5/05", pod adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu. Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba że na pisemny wniosek oferenta. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez 6-osobową komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 31 sierpnia 2005 r.
data opublikowania: 2005-08-05 13:45:58
data ostatniej aktualizacji: 2005-10-03 15:05:08
Strona odwiedzona 1226 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Izabela Jaworska-Florek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga