Starostwo Powiatowe
Zarządzenia Starosty Gryfińskiego
III Kadencja Odrodzonego SamorzÄ…du Powiatowego
12.11.2006-12.11.2010
Zarządzenie Nr 99/2008
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2008-11-18
w sprawie zlecania robót, usług i dostaw oraz przekazywania i odbioru robót związanych z realizacją zadań zarządcy dróg powiatowych
Na podstawie art. 34 ustawy o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz.984, Nr 153 poz. 1271, Nr 200 poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz.1568, z 2004 r. Nr 102, poz.1055, z 2007 r. Nr 173, poz.1218 oraz z 2008 r. Nr 180, poz. 1111) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Wprowadza się do stosowania w Wydziale Zarządzania Drogami procedury dotyczące zleceń robót, usług i dostaw oraz przekazywania i odbioru robót, związanych z realizacją zadań zarządcy dróg na drogach powiatowych.
§ 2.
Przy zleceniach należy stosować następujące zasady:
- zlecenie robót doraźnych - dotyczy dostaw, usług, robót awaryjnych - wg załącznika Nr 1, zlecenie obejmuje w szczególności: zakres robót (dostaw, usług), jeżeli dotyczy robót liniowych to również kilometraż drogi, termin realizacji, jeżeli dotyczy robót remontowych - gwarancję.
- zlecenie robót częściowych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych - wg załącznika Nr 2, z zastrzeżeniem § 5.
§ 3.
Przekazanie terenu robót dokumentować należy w protokole przekazania terenu, wg załącznika nr 3, w którym określa się rodzaj prac, obmiar robót, oznaczenie numeru drogi oraz kilometraż. Do protokołu należy dołączyć dokumentację zdjęciową przekazywanego terenu.
§ 4.
- Odbiór robót remontowych oraz inwestycyjnych dokonywany jest przez komisję, co najmniej 3 osobową, w skład której wchodzą: pracownik Wydziału Zarządzania Drogami, pracownik innego Wydziału Starostwa lub przedstawiciel społeczności lokalnej, wykonawca. Odbiór robót dokumentowany jest w protokole odbioru robót.
- W zależności od występowania robót zanikających komisja, o której mowa w ust. 1, dokonuje odbioru robót zanikających - wg załącznika Nr 4.
- Odbiór końcowy przeprowadzany jest po zakończeniu realizacji zleconych prac, wg załącznika Nr 5, który zawiera w szczególności:
- obmiar i kilometraż drogi,
- informację o jakości wykonanych prac i ewentualnych usterkach,
- dokumentację zdjęciową.
§ 5.
Zlecenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg - wg dziennika czynności zimowego utrzymania dróg - załącznik Nr 6.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Gryfiński
Wojciech Konarski
Załączniki do zarządzenia:
data opublikowania: 2008-11-20 11:18:29
data ostatniej aktualizacji: 2008-11-20 11:18:29
Strona odwiedzona 2040 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Arkadiusz Durma
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki