Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. prowadzenia GESUT i BDOT500 w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 5/2017
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74 - 100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko
ds. prowadzenia GESUT i BDOT500
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: minimum średnie techniczne o kierunku geodezja lub inne z przedmiotem wykładowym geodezja, miernictwo, geomatyka albo geoinformacja,
- co najmniej 2 lata stażu pracy (do stażu wlicza się wykonywanie działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.),
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub na stanowisku przy obsłudze petentów,
- znajomość programu EWID2007,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257),
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2016 r. Nr 1629 z późn. zm.),
- rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2016 r. poz. 1034),
- rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U z 2011 r. Nr 263 poz. 1572),
- rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz.U. z 2015 r. poz. 1938),
- rozporządzenia w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz.U. z 2015 r. poz. 2028),
- rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2013 r. poz.1183),
- ustawy o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 814 z późn. zm.),
- odpowiedzialność i staranność oraz dobra organizacja pracy,
- komunikatywność oraz życzliwość w kontaktach z interesantami,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres, dokładność, terminowość, rzetelność.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- przyjmowanie i przygotowywanie złożonych dokumentacji projektowych do przedstawienia na naradach koordynacyjnych,
- sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem kompletności, zgodności mapy do celów projektowych z mapą zasadniczą oraz przygotowywanie opinii,
- walidacja plików do modyfikacji baz Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu (GESUT) i Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT500) oraz sprawdzenie ich pod względem topologicznym,
- aktualizacja baz GESUT i BDOT500 z plików roboczych na podstawie dokumentacji projektowej lub danych pozyskanych z innych baz,
- przetwarzanie analogowej dokumentacji Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, w tym również archiwalnej do postaci cyfrowej.
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp. Budynek nie jest wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy),
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy,
- w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 24 lipca 2017 r. do Kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4
74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 5/2017 na stanowisko ds. prowadzenia GESUT i BDOT500 w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 11 sierpnia 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
data opublikowania: 2017-07-11 08:17:43
data ostatniej aktualizacji: 2017-08-08 08:24:51
Strona odwiedzona 2938 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga