Ogłoszenia
Archiwum - komunikaty
Ważne zmiany w ustawie o odpadach.
Informacja dla podmiotów gospodarujących odpadami
Starosta Gryfiński informuje, iż z dniem 05.09.2018 r. obowiązuje ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 1592).
Zgodnie z art. 14 tej ustawy posiadacz odpadów musi w terminie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszych zmian tj. do dnia 05.09.2019 r. złożyć wniosek o zmianę posiadanych decyzji tj. zezwolenia na zbieranie odpadów, zezwolenia na przetwarzanie odpadów, zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów albo pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie, w przeciwnym wypadku powyższe decyzje w zakresie określenia wymagań dotyczących zbierania lub przetwarzania odpadów wygasną.
Wniosek o zmianę posiadanych zezwoleń lub pozwoleń musi spełniać wymagania określone art. 14 ww. ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw.
Procedurę zmiany powyższych decyzji prowadzi się z uwzględnieniem zapisu art. 14 ust. 8 ww. ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw.
Dodatkowych informacji udziela:
Agata Bazydło Z-ca Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie tel. 91-40 45 000 wew. 257
data opublikowania: 2018-10-22 08:54:27
data ostatniej aktualizacji: 2018-10-22 08:54:27
Strona odwiedzona 871 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agata Bazydło
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki