Ogłoszenia
Archiwum - komunikaty
Postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej przebudowę ulicy Słowackiego w Chojnie, na terenie działek nr: 122/1, 115/2, 115/1, 195/6, 117, 119/3, 199/4, 199/3, 118/5, 118/6, 118/1, 199/2, 199/1, 94 w obrębie ewidencyjnym Chojna 2
OBWIESZCZENIE STAROSTY GRYFIŃSKIEGO
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1474 ze zm./ Starosta Gryfiński zawiadamia, że na wniosek Gminy Chojna z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 4 w Chojnie, złożony przez pełnomocnika - pana Łukasza Szawaryńskiego, w dniu 1 lutego 2021 r., zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej przebudowę ulicy Słowackiego w Chojnie, na terenie działek nr: 122/1, 115/2, 115/1, 195/6, 117, 119/3, 199/4, 199/3, 118/5, 118/6, 118/1, 199/2, 199/1, 94 w obrębie ewidencyjnym Chojna 2 w zakresie:
nadania normatywnej szerokości 3,5 m, wykonania nawierzchni z kostki betonowej, wykonania placu do zawracania, przebudowy zjazdu na skrzyżowanie z drogą powiatową (ul. Mickiewicza) wykonanie oświetlenia ulicznego oraz kanalizacji deszczowej.
Oznaczenie nieruchomości lub ich części, objętych wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wg katastru nieruchomości:
- w liniach rozgraniczających obszar przebiegu pasa drogowego - działki bez planowanego podziału:
gmina Chojna, obręb ewidencyjny 2, działka nr: 122/1, 195/6, 117, 199/3, 118/5, 118/6, 118/1, 199/2,
- w liniach rozgraniczających obszar przebiegu pasa drogowego - działki z planowanym podziałem:
gmina Chojna, obręb ewidencyjny 2, działki nr: 94, 115/1, 115/2, 199/1, 119/3, 199/4,
- zestawienie działek z ograniczonym sposobem korzystania:
gmina Chojna, obręb ewidencyjny 2, działki nr: 195/6, 118/5, 118/6, 122/1.
Jednocześnie, zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm./ zawiadamiam, że z zebranymi dokumentami dotyczącymi tego postępowania, można zapoznać się w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. 11 Listopada 16d, pokój nr 107, w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 7.30-15.00, w terminie od dnia 3 marca 2021 r. do dnia 17 marca 2021 r. oraz wnieść ewentualne uwagi.
W związku z sytuacją kryzysową związaną z wystąpieniem zagrożenia wirusem COVID-19, drzwi wejściowe do budynku Starostwa są zamknięte.
Klienci w celu załatwienia spraw mogą kontaktować się z pracownikami Starostwa Powiatowego w Gryfinie poprzez dostępne numery telefonów, adresy e-mail, ePUAP, formularz kontaktowy podany na stronie: bip.gryfino.powiat.pl, operatora pocztowego i inne środki porozumiewania się na odległość.
W przypadku konieczności bezpośredniego kontaktu z osobą prowadzącą sprawę proszę o telefoniczny kontakt, na podany numer telefonu 91 40 45 000 wew. 214, w celu umówienia wizyty.
data opublikowania: 2021-03-05 10:07:29
data ostatniej aktualizacji: 2021-03-05 10:07:29
Strona odwiedzona 912 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agata Miszczyk
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki