Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - komunikaty

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Rozstrzygnięcie:

Informujemy, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko - została wybrana Pani Magdalena Pieczyńska, zamieszkała w Gryfinie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Magdalena Pieczyńska zdobyła spośród wszystkich kandydatów biorących udział w konkursie, największą liczbę punktów, która umożliwiła jej zajęcie pierwszego miejsca w końcowym etapie konkursu. W postępowaniu kwalifikacyjnym wykazała się pożądaną wiedzą w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu na wolne stanowisko urzędnicze, jak również umiejętnościami pozwalającymi na powierzenie jej zadań służbowych.

Pani Magdalena Pieczyńska na ogólną liczbę 160 punktów możliwych do zdobycia, otrzymała 148 punkty, co pozwoliło jej osiągnąć pierwszą lokatę.

  • II MIEJSCE: PAN GRZEGORZ JASTROWICZ - 106 PKT.
  • III MIEJSCE: PANI GRAŻYNA WILCZYŃSKA - 102 PKT.
  • IV MIEJSCE: PANI MAGDALENA SAKOWSKA - 97 PKT.
  • V MIEJSCE: PANI WIOLETA JAZ - 89 PKT.
  • VI MIEJSCE: PANI JOANNA BŁAŻ - 52 PKT.


Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko pracy ds. administracyjno – organizacyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp.Imię i nazwiskoMiejsce zamieszkania
1.DOROTA MIEDZIŃSKA74-100 GRYFINO
2.WIOLETA JAZ74-100 GRYFINO
3.GRAŻYNA WILCZYŃSKA74-100 GRYFINO
4.GRZEGORZ JASTROWICZ74-100 GRYFINO
5.MAGDALENA PIECZYŃSKA74-100 GRYFINO
6.JOANNA BŁAŻ74-120 WIDUCHOWA
7.MAGDALENA SAKOWSKA74-500 CHOJNA

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4

Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko pracy Ds. organizacyjno – administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi.

WYMAGANIA:

  1. Wykształcenie:
    • Wyższe:
    • prawnicze,
    • administracyjne,
    • ekonomiczne,
    • socjologiczne.
  2. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. nieposzlakowana opinia,
    3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
    4. nie karalność za przestępstwa popełnione umyślnie,
    5. znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prawo o stowarzyszeniach, o Krajowym Rejestrze Sądowym, o kulturze fizycznej, o samorządzie powiatowym, o zbiórkach publicznych, o bezpieczeństwie imprez masowych oraz znajomość zasad techniki prawodawczej,
    6. umiejętność interpretacji przepisów prawnych, odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność negocjacji i łagodzenia sytuacji konfliktowych, umiejętność samodzielnej organizacji pracy i pracy w zespole, odporność na stres,
    7. umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
      Wymagania dodatkowe:
      Preferowane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku.
  3. Zakres zadań na stanowisku:
    1. wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji,
    2. współpraca z organizacjami pozarządowymi w ramach programu współpracy Powiatu Gryfińskiego z organizacjami pozarządowymi,
    3. prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych,
    4. przygotowywanie pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych na obszarze Powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę,
    5. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem odznaczeń przez Starostę,
    6. współpraca organizacyjna i prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem obsługi prawnej,
    7. przygotowywanie projektów umów zlecenia, o dzieło w zakresie prowadzonych spraw,
    8. podejmowanie działań promujących urząd,
    9. organizacja zabezpieczenia wyborów do organów przedstawicielskich.
  4. Wymagane dokumenty:
    1. podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon),
    2. list motywacyjny,
    3. życiorys ze zdjęciem,
    4. wypełniony kwestionariusz osobowy,
    5. potwierdzona kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
    6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
    8. oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
    9. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    10. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
    11. potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.- koniecznie w jęz. polskim lub przetłumaczone na jęz. polski przez tłumacza przysięgłego),
    12. inne dokumenty.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy składać do dnia 31 marca 2006 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"konkurs na stanowisko pracy Ds. organizacyjno - administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi - oferta nr 5.", pod adres:

STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba, że na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 14 kwietnia 2006 r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)."

data opublikowania: 2006-03-16 14:09:10
data ostatniej aktualizacji: 2006-04-14 08:27:29

Strona odwiedzona 1727 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Karina Brzęczek
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.