Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - komunikaty

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania nieruchomościami

Rozstrzygnięcie:

Informujemy, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko - został wybrany Pan Jarosław Grzybowski, zamieszkały w Gryfinie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pan Jarosław Grzybowski uzyskał największą liczbę punktów, umożliwiającą zajęcie pierwszego miejsca w konkursie. Kandydat w postępowaniu kwalifikacyjnym wykazał się pożądaną wiedzą z zakresu zarządzania nieruchomościami i administracji, konieczną przy wykonywaniu zadań służbowych na wyżej wymienionym stanowisku pracy.

Pan Jarosław Grzybowski na ogólną liczbę 160 punktów możliwych do zdobycia, otrzymał 114 punktów, które pozwoliły jemu uzyskać pierwszą lokatę.



Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko pracy ds. zarządzania nieruchomościami

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp.Imię i nazwiskoMiejsce zamieszkania
1.HENRYK NAJMRODZKI74-100 GRYFINO
2.JAROSŁAW GRZYBOWSKI74- 100 GRYFINO

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania nieruchomościami

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4

Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko pracy Ds. zarządzania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami.

WYMAGANIA:

  1. Wykształcenie:
    • Wyższe
  2. Wymagania niezbędne:
    1. co najmniej trzyletni staż pracy,
    2. nieposzlakowana opinia,
    3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
    4. znajomość przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną (w zakresie dotyczącym powiatów i Skarbu Państwa), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego,
    5. umiejętność analizy dokumentów, inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
    6. umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji w zakresie obowiązków i posiadanych uprawnień,
    7. umiejętność sporządzania decyzji, postanowień i innych pism urzędowych,
    8. umiejętność czytania map,
    9. zdolność myślenia analitycznego.
  3. Wymagania dodatkowe:
    • Preferowane doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami, w szczególności w spółdzielniach bądź we wspólnotach mieszkaniowych.
  4. Zakres zadań na stanowisku:
    1. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami,
    2. współpracowanie z instytucjami i jednostkami prowadzonymi przez Powiat Gryfiński w sprawach dotyczących administrowania nieruchomościami,
    3. przygotowywanie planów zarządzania i zagospodarowania nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości,
    4. administrowanie budynkami urzędu,
    5. planowanie bieżących napraw i konserwacji w zarządzanych obiektach,
    6. przygotowywanie umów najmu, dzierżawy i użyczenia w zakresie dotyczącym administrowanych nieruchomościami, w tym przygotowywanie przetargów na najem i dzierżawę lokali
    7. dokonywanie analizy kosztów eksploatacyjnych budynków,
    8. planowanie środków na poczet kosztów eksploatacji budynków,
    9. nadzór nad zapewnieniem sprawnego stanu technicznego i użytkowego administrowanych obiektów,
    10. nadzór nad zapewnieniem ochrony przeciwpożarowej budynku,
    11. prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon),
    2. list motywacyjny,
    3. życiorys ze zdjęciem,
    4. wypełniony kwestionariusz osobowy,
    5. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
    6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    7. zaświadczenie lekarskie (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia zaświadczenia lekarskiego z obecnego zakładu pracy lub z PUP - u) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
    8. oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
    9. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    10. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
    11. potwierdzone na zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.- koniecznie w jęz. polskim lub przetłumaczone na jęz. polski przez tłumacza przysięgłego),
    12. inne dokumenty.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy składać do dnia 8 maja 2006 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:

"konkurs na stanowisko pracy Ds. zarządzania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami - oferta nr 8", pod adres:

STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba, że na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 26 maja 2006 r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
"wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)."

data opublikowania: 2006-04-11 09:03:42
data ostatniej aktualizacji: 2006-08-04 14:02:09

Strona odwiedzona 1348 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Karina Brzęczek
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.