Demontaż pojazdów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Zaproszenia nr KM.7135.13.2023.UP z dnia 29.03.2023 r. do składania ofert na: "Usługę w zakresie złomowania pojazdów - pojazdów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego".
Zamawiający informuję, że w wyznaczonym terminie do składania ofert złożono jedną ofertę nie podlegającą odrzuceniu.
Oferta XEDOS s.c., Stacja Demontażu pojazdów nr Z11, Stobno 17D, 72-002 Dołuje spełniła wymagania zawarte w Zaproszeniu.
Wysokość zapłaty za każdy zdemontowany pojazd wynosi: 560 zł netto / 688,80 zł brutto.
Starostwo Powiatowe w Gryfinie
Wydział Komunikacji i Transportu
Ul. 11 Listopada 16A
74-101 Gryfino
Gryfino, dnia 29 marca 2023 r.
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszam do składania ofert na usługę w zakresie złomowania pojazdów.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór stacji demontażu pojazdów, która dokona zniszczenia pojazdów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego na podstawie postanowienia Sądu Rejonowego w Gryfinie o przepadku pojazdu. Uprawnionymi do wykonywania usługi są Stacje Demontażu Pojazdów, w rozumieniu ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t. j.- Dz. U. z 2020 r., poz.2056) - zakład prowadzący przetwarzanie, w tym demontaż obejmujący następujące czynności:
usunięcie z pojazdów wycofanych z eksploatacji elementów i substancji niebezpiecznych, w tym płynów,
wymontowanie z pojazdów wycofanych z eksploatacji przedmiotów wyposażenia i części nadających się do ponownego użycia,
wymontowanie z pojazdów wycofanych z eksploatacji elementów nadających się do odzysku lub recyklingu.
CPV: 50190000-3 Usługi w zakresie złomowania pojazdów
Szczegółowy zakres zamówienia:
odbiór i demontaż pojazdów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego z parkingu strzeżonego znajdującego się:
Gryfino, ul. Pomorska 58 - Pomoc Drogowa Parking Strzeżony Eugeniusz Brzuskiewicz
Gryfino ul. Łużycka 91B - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca przechowywania pojazdów.
odbiór pojazdu własnym transportem i na własny koszt z miejsca ich przechowywania,
przyjęcie do demontażu pojazdu kompletnego i niekompletnego na zlecenie Zamawiającego,
wydanie zaświadczenia o demontażu pojazdu, unieważnienia dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, jeżeli była wydana oraz tablic rejestracyjnych (na podstawie ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji,
dostarczenie do siedziby Zamawiającego zaświadczenia o demontażu pojazdu wraz z tablicami rejestracyjnymi, dowodem rejestracyjnym i kartą pojazdu (jeśli pojazd będzie je posiadał).
dokonanie zapłaty na rzecz Starostwa Powiatowego w Gryfinie za każdy pojazd przyjęty do stacji demontażu (bez względu na kategorię pojazdu i to czy pojazd jest kompletny czy niekompletny) - tytułem zryczałtowanej wartości części zdemontowanego pojazdu.
Sposób obliczenia ceny oferty
Proponowana wysokość zapłaty na rzecz Zamawiającego tyt. zryczałtowanej wartości części demontowanego pojazdu powinna uwzględnić koszty związane z wykonaniem umowy przez Wykonawcę. Zapłata dotyczy każdego przekazanego pojazdu bez względu na jego kategorię i to czy pojazd jest kompletny czy niekompletny. Podstawą wyliczenia wysokości zapłaty na rzecz Zamawiającego powinna być dla Wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.
W ofercie cenowej (Załącznik nr 1) należy podać cenę jednostkową netto/ brutto w PLN (za każdy pojazd przekazany do stacji demontażu Wykonawcy na podstawie zlecenia wystawionego przez Zleceniodawcę) wysokości zapłaty na rzecz Zamawiającego tytułem zryczałtowanej opłaty za części demontowanego pojazdu Pozycja "Wysokość zapłaty na rzecz Powiatu Gryfińskiego tytułem zryczałtowanej wartości części zdemontowanego pojazdu. (stawka netto / brutto zł za 1 pojazd)" będzie podlegać ocenie przez Zamawiającego.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych - oferty częściowe nie będą rozpatrywane.
Sposób przygotowania oferty Wykonawcy przygotują ofertę na załączonym do zapytania ofertowego wzorze "formularz ofertowy" - Załącznik nr 1. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do podpisania umowy w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
Termin i miejsce złożenia oferty Oferty cenowe należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu Ofertowym w siedzibie Zamawiającego: Kancelaria Ogólna (parter) Starostwa Powiatowego, 74-100 Gryfino ul. Sprzymierzonych 4, do dnia 6 kwietnia 2023 r. do godz. 15:00 W jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: "Odbiór i demontaż pojazdów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego"
Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wybór oferty najkorzystniejszej
Zamawiający dokona oceny i porównania ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: "Wysokość zapłaty na rzecz Starostwa Powiatowego w Gryfinie tytułem zryczałtowanej wartości części zdemontowanego pojazdu - zł (netto /brutto) / za 1 pojazd" - 100%
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
Pozostałe postanowienia
Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego do zawarcia umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zarówno części jak i całości prowadzonego zaproszenia w każdej chwili, bez podania przyczyny.
W przypadku jeżeli Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą nie zatrudnia pracowników bądź nie zawiera umów ze zleceniobiorcami Zamawiający zastrzega uzupełnienie Umowy o zapisy gwarantujące minimalną stawkę za zlecenie i ewidencję czasu wykonania usługi.
Planowany termin realizacji zamówienia - 24 miesiące.
Kontakt z wykonawcą: Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest: Urszula Przetak - Zastępca Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu tel. (91) 40 45 000, wew. 204, e-mail: urszula.przetak@gryfino.powiat.pl
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający i Wykonawca na potrzeby realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia ustalają postanowienia w zakresie ochrony danych osobowych, które Zamawiający będzie przetwarzał w toku realizacji niniejszej umowy jak i po jej zakończeniu.
Administratorem danych osobowych jest: Starosta Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: telefon: 91 40 45 000 wew. 215; e-mail: iod@gryfino.powiat.pl
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zawarcia i wykonywania umowy na zadanie " Demontaż pojazdów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego na podstawie art. 130a ust. 10f ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym".
W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być: a) podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, b) podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Właściciel danych osobowych posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje właścicielowi danych osobowych: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
data opublikowania: 2023-03-29 08:08:49 data ostatniej aktualizacji: 2023-04-13 14:43:10
Strona odwiedzona 430 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Urszula Przetak
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki