Ogłoszenia
Archiwum - komunikaty
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w ZSP Nr 2 w Gryfinie
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko Samodzielnego referenta do spraw administracyjno-kadrowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie
Informujemy, ze w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu w dniu 9.VI.2006 r
- Agnieszka Reszko Gryfino, ul. Łokietka 2/22
- Wioletta Skorupka Wełtyń, ul. Gryfińska 28
Informacja o wyniku naboru na stanowisko samodzielnego referenta do spraw administracyjno-kadrowych.
Zespół Szkoł Ponadgimnazjalnych Nr 2, ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Samodzielnego referenta do spraw administracyjno-kadrowych nie została zatrudniona żadna osoba spośród kandydatów, którzy złożyli dokumenty aplikacyjne, nie została zatrudniona żadna osoba spośród kandydatów, którzy spełniali wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
Uzasadnienie:
- Kandydatki nie spełniły stawianych wymagań na w/w stanowisko w rozmowie kwalifikacyjnej, dotyczy wiadomości w zakresie przepisów oświatowych.
- Jedna z kandydatek nie posiadała biegłej umiejętności obsługi komputera. Żadna nie posługiwała się językiem niemieckim.
- W stopniu podstawowym zna język angielski jedna kandydatka. W obsłudze sekretariatu jest niezbędne posługiwanie się w sposób komunikatywny językiem obcym.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie
Dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gryfinie ogłasza nabór na stanowisko Samodzielnego referenta do spraw administracyjno - kadrowych.
Wymagania:
- Wykształcenie:
- Średnie ekonomiczne lub administracyjne; staż pracy 4 lata.
- Wyższe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne; staż pracy 2 lata.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- zaświadczenie o niekaralności,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
- umiejętności organizatorskie i interpersonalne,
- rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień administracyjno-kadrowych,
- znajomość zasad funkcjonowania szkoły i przepisów prawnych.
- Zakres zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dzienników korespondencyjnych i rejestracja pism.
- Rozdzielanie pism, dokumentów na poszczególne komórki wg. dekretacji dyrektora względnie wicedyrektorów.
- Zakup znaczków pocztowych i rozliczanie ich rozchodu.
- Wykonywanie pism terminowych i przypominanie o nich zainteresowanym.
- Łączenie rozmów telefonicznych.
- Przyjmowanie i nadawanie telegramów, telefonogramów, faksów.
- Prowadzenie w pełnym zakresie systemu informacyjnego "Magister" i "Ewikan"
- Prowadzenie spraw kadrowych wszystkich pracowników szkoły, łącznie z przechowywaniem akt osobowych i zastępstw nauczycieli.
- Prowadzenie ewidencji absencji i zastępstw nauczycieli.
- Wydawanie kart drogowych i rozliczanie paliwa.
- Przyjmowanie dokumentów dotyczących naboru słuchaczy do szkoły wieczorowej.
- Prowadzenie pełnej dokumentacji i sprawozdawczości słuchaczy szkoły wieczorowej wspólnie z opiekunami klas.
- Prowadzenie rejestru wydanych legitymacji szkolnych.
- Wydanie zaświadczeń słuchaczom szkoły wieczorowej.
- Prowadzenie rejestru słuchaczy.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośrednich przełożonych.
- Wymagane dokumenty:
- Świadectwo ukończenia szkoły średniej lub dyplom ukończenia studiów wyższych.
- Świadectwo lub zaświadczenie ukończenia kursu komputerowego,
- Certyfikat lub świadectwo potwierdzające znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego.
- Życiorys zawodowy.
- List motywacyjny.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia posiadanych kwalifikacji zawodowych (świadectwo ukończenia szkoły średniej i zaświadczeń o ukończonych kursach).
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Do 30.VI.2006 r do godziny 15.00 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie, ul. Łużycka 91 w sekretariacie szkoły gab. 18. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko samodzielnego referenta do spraw administracyjno – kadrowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie" na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, 74-100 Gryfino, ul. Łużycka 91.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o wyniku konkursu.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba że na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do 10.VII.2006 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys; powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002 r Nr 101 poz. 926 z póź. Zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z póź. Zm.)"
data opublikowania: 2006-06-09 11:14:01
data ostatniej aktualizacji: 2006-07-19 11:42:35
Strona odwiedzona 1148 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Dorota Mielniczek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga