Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór nr 1/2024 na stanowisko ds. remontów i inwestycji w Wydziale Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych
INFORMACJA O WYNIKU NABORU nr 1/2024
na stanowisko ds. remontów i inwestycji
w Wydziale Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych
Starostwa Powiatowego w Gryfinie
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko ds. remontów i inwestycji w Wydziale Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie wybrany został Pan Artur Zubala, zamieszkały w Gryfinie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wybrana osoba spełniła wymagania formalne oczekiwane od kandydata na ww. stanowisko oraz na podstawie testu wiedzy i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała wysoką punktację i ocenę swoich kompetencji do pracy na stanowisku ds. remontów i inwestycji w Wydziale Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie.
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 1/2024
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74-100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór
na stanowisko ds. remontów i inwestycji
w Wydziale Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie wyższe budowlane,
- co najmniej 3 lata stażu pracy,
- prawo jazdy kat. B oraz brak przeciwwskazań psychologicznych do kierowania samochodem do celów służbowych,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE
- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność kosztorysowania oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- znajomość procesów technologicznych obowiązujących w budownictwie,
- znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.),
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (Dz.U. z 2023 r. poz. 45),
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225 ze zm.),
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458),
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz.U. z 2001 r. nr 138 poz. 1554),
- ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2240),
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 1270 ze zm.),
- ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1526 ze zm.).
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- skrupulatność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, kompetencja, komunikatywność,
- planowanie i dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres, dokładność, terminowość, rzetelność.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- planowanie zakresu remontów i inwestycji w obiektach stanowiących własność powiatu, w tym będących w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych;
- ustalanie wysokości środków finansowych na planowane remonty;
- bieżące kontrole wykonywanych remontów i inwestycji;
- udzielanie pomocy merytorycznej w usuwaniu barier architektonicznych w sprawach prowadzonych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie;
- udzielanie pomocy merytorycznej w przeprowadzaniu remontów i inwestycji w jednostkach organizacyjnych powiatu;
- przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych niezbędnych do realizacji planowanych inwestycji i remontów, w tym uzyskania pozwolenia na budowę;
- sporządzanie kosztorysów i specyfikacji technicznych dla zadań niewymagających zaangażowania jednostek projektowych;
- weryfikacja pod względem kompletności i zgodności z przedmiotem zamówienia zawartości dokumentacji technicznych zlecanych do wykonania przez Powiat Gryfiński;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych bądź usług zlecanych z zastosowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- udział w kontrolach nad realizacją inwestycji prowadzonych przez Powiat Gryfiński;
- wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z działalnością Wydziału;
- udział szkoleniach organizowanych przez Starostwo Powiatowe;
- sporządzanie wytycznych do zamówień ogłaszanych przez Powiat Gryfiński poniżej progów stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych;
- organizacja i prowadzenie zadań remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez Powiat Gryfiński;
- uczestniczenie w naradach technicznych w ramach prowadzonych przez Powiat Gryfiński inwestycji i remontów;
- kontrola dokumentacji powykonawczej po zakończeniu zadań inwestycyjnych i przekazanie obiektów do użytkowania;
- dokonywanie wizji lokalnych w terenie, mających na celu określenie stopnia zaawansowania budów realizowanych przez Powiat Gryfiński;
- prowadzenie rejestru w zakresie przygotowania, realizacji i odbioru inwestycji i remontów prowadzonych przez Wydział w formie elektronicznej i papierowej;
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz wyjazdami w teren bez względu na porę roku. Praca na wysokości powyżej 3 metrów. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do kierowania pojazdami,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, dyplomy, zaświadczenia, inne),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 18 stycznia 2024 r. do Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 1/2024 na stanowisko ds. remontów i inwestycji w Wydziale Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 31 stycznia 2024 r.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, tel.: 91 415-31-82, adres e-mail: starostwo@gryfino.powiat.pl.
- Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie jest Pan Leszek Morus, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: iod@gryfino.powiat.pl.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO).
- Dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO;
- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
- usunięcia danych, w zakresie wynikającym z art. 17 RODO;
- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w zakresie wynikającym z art. 21 Rozporządzenia.
- przenoszenia danych, w zakresie wynikającym z art. 20 RODO;
- Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w STAROSTWIE.
data opublikowania: 2024-01-05 13:16:05
data ostatniej aktualizacji: 2024-01-30 09:18:20
Strona odwiedzona 1868 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga