Ogłoszenia
Archiwum - komunikaty
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Geodezji i Kartografii
Informacja o wynikach naboru na stanowisko pracy ds. prowadzenia zasobu oraz obsługi geodetów i petentów
Komisja konkursowa powołana Zarządzeniem Nr 80/2006 Starosty Gryfińskiego z dnia 7 sierpnia 2006 r. uprzejmie informuje, iż w wyniku ogłoszonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze nie wpłynęły oferty potencjalnych kandydatów na ww. stanowisko pracy.
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko pracy Ds. prowadzenia zasobu oraz obsługi geodetów i petentów w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
WYMAGANIA:
- Wykształcenie:
Minimum średnie geodezyjne
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- znajomość przepisów z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego, standardów geodezyjnych, prawa administracyjnego i procedur administracyjnych, praktycznej znajomości funkcjonowania administracji samorządowej,
- umiejętność obsługi programów do edycji graficznej,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych, odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność negocjacji i łagodzenia sytuacji konfliktowych, umiejętność samodzielnej organizacji pracy i pracy w zespole, odporność na stres,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii zakres 1 i 2,
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej (staż, przygotowanie zawodowe, prace interwencyjne).
- Zakres zadań na stanowisku:
- aktualizacja operatu EGiB w programie EWID 2000,
- archiwizacja numeryczna opracowań przyjętych do zasobu,
- rejestracja zgłoszeń oraz opracowywanie informacji dla wykonawców do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych o istniejących materiałach w zasobie oraz ustalanie wytycznych do wykonywania tych prac,
- obsługa geodetów dotycząca zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w Starostwie poprzez udostępnianie informacji i materiałów z zasobu w formie analogowej oraz udostępnianie informacji opisowych i graficznych w formie cyfrowej,
- techniczne włączanie przyjętych do zasobu prac geodezyjnych,
- usługi reprodukcyjne materiałów udostępnianych z zasobu dla wykonawców zgłaszających prace geodezyjne i kartograficzne oraz zlecenie osób fizycznych i prawnych,
- rejestracja wypożyczeń zasadniczych map analogowych z zasobu,
- załatwianie przydzielonych wpływów korespondencyjnych i spraw zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego,
- Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon),
- list motywacyjny,
- życiorys ze zdjęciem,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 czerwca 2006 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych (Dz. U. Nr 125, poz. 869),
- potwierdzona kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- zaświadczenie lub kserokopia zaświadczenia lekarskiego (np. z PUP -u bądź z obecnego zakładu pracy) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku. Preferowane jest również oświadczenie kandydata o aktualnym stanie zdrowia,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej o profilu podanym w ogłoszeniu bądź kserokopia dyplomu studiów wyższych,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.- koniecznie w jęz. polskim lub przetłumaczone na jęz. polski przez tłumacza przysięgłego),
- inne dokumenty.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy składać do dnia 10 sierpnia 2006 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko pracy Ds. prowadzenia zasobu oraz obsługi geodetów i petentów - oferta nr 13..", pod adres:
STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74-100 GRYFINO
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba, że na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 8 września 2006 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)."
data opublikowania: 2006-07-27 11:10:13
data ostatniej aktualizacji: 2006-08-14 08:32:59
Strona odwiedzona 1450 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki