Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - praca w samorządzie

Nabór na stanowisko Ds. gospodarowania nieruchomościami

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4

Starosta gryfiński ogłasza nabór na stanowisko Ds. gospodarowania nieruchomościami

WYMAGANIA:

  1. Wykształcenie:
      Wyższe:
    • prawnicze;
    • gospodarka nieruchomościami.
  2. Wymagania niezbędne:
    1. nieposzlakowana opinia,
    2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
    3. znajomość przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną (w zakresie dotyczącym powiatów i Skarbu Państwa), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego,
    4. umiejętność analizy dokumentów,
    5. inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
    6. umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji w zakresie powierzonych obowiązków i posiadanych uprawnień,
    7. umiejętność sporządzania decyzji, postanowień i innych pism urzędowych,
    8. umiejętność czytania map,
    9. zdolność analitycznego myślenia.
  3. Wymagania dodatkowe:
    • Pożądane doświadczenie zawodowe w urzędzie na podobnych stanowiskach.
  4. Zakres zadań na stanowisku:
    1. sporządzanie wniosków na zarząd i projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu w sprawach: zbywania, nabywania własności nieruchomości lub ustanowionych na nich ograniczonych praw rzeczowych i wieczystego użytkowania,
    2. ustanawianie rzeczowych praw ograniczonych na nieruchomościach i wieczystego użytkowania,
    3. oddawanie nieruchomości w dzierżawę, najem, użyczenie lub udostępnianie ich w inny sposób jednostkom organizacyjnym lub osobom trzecim,
    4. aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i w tym zakresie prowadzenie spraw związanych z zawiadomieniem wieczystych użytkowników o nowych stawkach,
    5. przygotowanie nieruchomości do zbycia i w tym zakresie prowadzenie spraw związanych z wydawaniem przez wojewodę stosownych zgód,
    6. przygotowywanie imiennych wykazów opłat w zakresie gospodarki nieruchomościami,
    7. prowadzenie rejestru umów,
    8. prowadzenie rejestru użytkowników wieczystych,
    9. sporządzanie wykazów do wyfakturowania, wykazów imiennych,
    10. prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem użytkowania wieczystego w własność,
    11. przygotowywanie imiennych wykazów opłat w zakresie gospodarki nieruchomościami.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon),
    2. list motywacyjny,
    3. życiorys ze zdjęciem,
    4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    5. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
    6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z obecnego zakładu pracy bądź z PUP-u,
    8. oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
    9. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    10. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
    11. potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.),
    12. inne dokumenty.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy składać do dnia 26 października 2006 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"konkurs na stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami - oferta nr 15.", pod adres:

STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba, że na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 10 listopada 2006 r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
"wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 20022 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)."

data opublikowania: 2006-10-13 12:26:02
data ostatniej aktualizacji: 2006-11-06 11:03:19

Strona odwiedzona 3693 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Karina Brzęczek
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.