Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko Ds. gospodarowania nieruchomościami
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4
Starosta gryfiński ogłasza nabór na stanowisko Ds. gospodarowania nieruchomościami
WYMAGANIA:
- Wykształcenie:
Wyższe:
- prawnicze;
- gospodarka nieruchomościami.
- Wymagania niezbędne:
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- znajomość przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną (w zakresie dotyczącym powiatów i Skarbu Państwa), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego,
- umiejętność analizy dokumentów,
- inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji w zakresie powierzonych obowiązków i posiadanych uprawnień,
- umiejętność sporządzania decyzji, postanowień i innych pism urzędowych,
- umiejętność czytania map,
- zdolność analitycznego myślenia.
- Wymagania dodatkowe:
Pożądane doświadczenie zawodowe w urzędzie na podobnych stanowiskach.
- Zakres zadań na stanowisku:
- sporządzanie wniosków na zarząd i projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu w sprawach: zbywania, nabywania własności nieruchomości lub ustanowionych na nich ograniczonych praw rzeczowych i wieczystego użytkowania,
- ustanawianie rzeczowych praw ograniczonych na nieruchomościach i wieczystego użytkowania,
- oddawanie nieruchomości w dzierżawę, najem, użyczenie lub udostępnianie ich w inny sposób jednostkom organizacyjnym lub osobom trzecim,
- aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i w tym zakresie prowadzenie spraw związanych z zawiadomieniem wieczystych użytkowników o nowych stawkach,
- przygotowanie nieruchomości do zbycia i w tym zakresie prowadzenie spraw związanych z wydawaniem przez wojewodę stosownych zgód,
- przygotowywanie imiennych wykazów opłat w zakresie gospodarki nieruchomościami,
- prowadzenie rejestru umów,
- prowadzenie rejestru użytkowników wieczystych,
- sporządzanie wykazów do wyfakturowania, wykazów imiennych,
- prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem użytkowania wieczystego w własność,
- przygotowywanie imiennych wykazów opłat w zakresie gospodarki nieruchomościami.
- Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon),
- list motywacyjny,
- życiorys ze zdjęciem,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z obecnego zakładu pracy bądź z PUP-u,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.),
- inne dokumenty.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 26 października 2006 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"konkurs na stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami - oferta nr 15.", pod adres:
STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba, że na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 10 listopada 2006 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
"wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 20022 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)."
data opublikowania: 2006-10-13 12:26:02
data ostatniej aktualizacji: 2006-11-06 11:03:19
Strona odwiedzona 3693 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Karina Brzęczek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga