Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich
Nabór na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4.
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko: Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich
WYMAGANIA:
- Wykształcenie:
- Wymagania niezbędne:
- co najmniej 4 lata w tym dwuletni staż pracy:
- na stanowiskach urzędniczych w urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwie powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędzie gminy, jednostkach pomocniczych gminy, gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego, zakładach budżetowych założonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, lub
- w służbie cywilnej, lub
- w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
- na kierowniczych stanowiskach państwowych.
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i regulacji dotyczących pracowników samorządowych, znajomość funkcjonowania administracji samorządowej oraz ustawy o samorządzie powiatowym, znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, prawa o stowarzyszeniach, zasad techniki prawodawczej, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych jak również znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu i przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego a także znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej.
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy i kierowania pracą w zespole,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętność łagodzenia sytuacji konfliktowych,
- umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny,
- fachowość, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność negocjowania.
- Zakres zadań na stanowisku:
- sprawowanie nadzoru merytorycznego i kierowanie pracą podległych pracowników zgodnie z ustalonym podziałem zadań,
- koordynowanie załatwiania skarg, wniosków i petycji przez komórki organizacyjne Starostwa,
- prowadzenie ewidencji i analiza oświadczeń o stanie majątkowym osób zobowiązanych do ich złożenia Staroście,
- wdrażanie nowoczesnych metod organizacji pracy,
- nadzór nad prawidłowością ustalania regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych Starostwa,
- udzielanie instruktażu i doradztwa organizacyjnego na rzecz komórek organizacyjnych Starostwa,
- kreowanie polityki szkoleniowej,
- projektowanie indywidualnych ścieżek rozwoju dla pracowników Starostwa,
- opracowywanie i wdrażanie systemu motywowania pracowników,
- badanie satysfakcji pracowników Starostwa,
- przygotowywanie projektów zarządzeń Starosty, uchwał Zarządu i Rady Powiatu w zakresie prowadzonych spraw,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w ramach powierzonych obowiązków.
- Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon),
- list motywacyjny,
- życiorys ze zdjęciem,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z obecnego zakładu pracy bądź z PUP-u,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.),
- inne dokumenty.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 6 listopada 2006 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "konkurs na Zastępcę Naczelnika Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich - oferta nr 17.", pod adres:
STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba, że na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 10 listopada 2006 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
"wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)."
data opublikowania: 2006-10-19 14:47:50
data ostatniej aktualizacji: 2006-11-16 14:35:59
Strona odwiedzona 4202 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Karina Brzęczek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga